درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 19:02   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43797صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 تیر 1399 - 17:10
مدیرعامل برق منطقه ای یزد: روابط عمومی ها نقش پررنگی در بیان فعالیت­‌های صنعت برق استان دارند
ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌های صنعت برق در تبیین تلاش‌ها و زحمات انجام شده در این حوزه، همکاری بیشتر با صدا و سیما و رسانه‌های استان را خواستار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جلسه هفتگی ستاد کاهش پیک بار استان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌های صنعت برق در تبیین تلاش‌ها و زحمات انجام شده در این حوزه، همکاری بیشتر با صدا و سیما و رسانه‌های استان را خواستار شد.
 
 وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش موثری در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی داشته باشند و ضمن برقراری ارتباط موثر با مردم و رسانه‌ها، به گذر موفق از پیک بار پیش‌رو کمک کنند.
 
 اسدی همچنین نشان دادن اقدامات انجام شده در صنعت برق استان جهت اطلاع، افزایش رضایت و جلب مشارکت مردم و صنایع را ضروری دانست و افزود: بررسی فعالیت‌ها و استفاده از تجربیات موفق دیگر شرکت‌ها می‌تواند در این زمینه کمک کند.
 
 مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با اشاره به تاکید نماینده ولی‌فقیه و استاندار به رعایت الگوی مصرف در ادارات، افزود: نظارت و قطع بار سرمایشی پس از پایان ساعت اداری، مورد تاکید مسئولین استان است.
 
 دکتر اسدی در ادامه با اشاره به بالا بودن مصرف برق در بعضی ادارات استان؛ برای ارایه الگوی مصرف بهینه به کارکنان ادارات و ارباب رجوع و رضایت بیشتر آنها، ممیزی انرژی و کاهش مصرف ادارات را خواستار شد.
 
 وی با اشاره به تدوین طرح اولیه بهره­‌وری انرژی در استان ادامه داد: می‌توانیم برای کنترل پیک بار و مدیریت مصرف برق، از آیین‌نامه ممیزی انرژی در ساختمان‌های اداری و مسکونی، استفاده کنیم و بتوانیم با اجرای این آیین‌نامه، گامی موثر در زمینه بهره‌وری انرژی برداریم.
 
 در این نشست محمد فراتی مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق یزد نیز گزارشی از بار اداراتی که پایش و کنترل بار آن‌ها از طریق کنتورهای فهام انجام می‌شود ارائه کرد و افزود: برای اداراتی که در ایام پیک همکاری در کنترل بار خود ندارند و همچنین بار سرمایشی آن‌ها پس از پایان وقت اداری قطع نشده، برنامه‌هایی در دست اقدام است.
 
 در ادامه این نشست سیدجلال حسینی مدیر دیسپاچینگ برق منطقه‌ای یزد، گزارشی از جلسه مشترک دیسپاچینگ‌های برق منطقه‌‌ای و توزیع نیروی برق استان در خصوص هماهنگی بیشتر برای مدیریت بار را ارایه کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد