درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43788صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 24 تیر 1399 - 15:46
خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه، ارتباطات و از مدیران روابط‌عمومی کشور - وجود خلاقیت در رسانه و خصوصا روابط عمومی ها به تنهایی می تواند زمینه ساز ایده پردازی به‌همراه چاشنی اصالت و ناب بودن تفکر و نیز کارآمدی این عرصه شده، هر چند توجه به این نکته ضرورت دارد که تلاش خلاق با نتایج خلاق متفاوت بوده، زیرا تلاش خلاق مشتمل بر ایده هایی است که ایجاده شده اما هنوز بصورت اجرایی در نیامده پس در می بابیم که می باید بدنبال تلاش خلاقانه برای دستیابی به نتایج خلاقانه در حوزه ارتباطات، رسانه و بصورت خاص روابط عمومی ها پویا باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فعالیت در حوزه رسانه و ارتباطات بی شک شیوه ها و روش های متخص خود را می طلبد که می بایست این امور به تدریج بروز رسانی شده تا بدین شکل بتواند جذابیت خود نزد مخاطبین را حفظ و جایگاه کسب شده در جوامع را فزونی بخشیده و اعتماد محوری را که از اجزای جدا ناشدنی این عرصه است را تقویت و گاه بر سطح آن بیفزاید.


بدون شک خلاقیت عنصریست که در عرصه ارتباطات اجتماعی نقش تأثیر گذار و انکار ناپذیری را ایفا می نماید و بهره گیری از این عنصر در کنار ابتکار ،تفکر و نگرش درست می تواند زمینه ساز اقدام مطلوب و به سبب آن حفظ موقعیت رسانه و نیز حرکت رو به رشد در این حوزه شود.


اما متاسفانه در گام های اجرایی رسانه ها و بصورت خاص روابط‌عمومیها کمتر نشانی از خلاقیت و نوآوری در این روزها که این امر بصورت ویژه برای نفوذپذیری از باب انجام وظایف ذاتی آنها بسیار مفید فایده می باشد، شاهد هستیم و فعالیت های رونوشتی، این حوزه را دچار چالش های بسیار در عدم بازخورد های عملکردی آنها نموده است.


حوزه رسانه با پیدایش تکنولوژی های نوین در حوزه ارتباطات بی شک می بایست از عناصر ذاتی خود که بدین سان آن را بعنوان ابزاری نفوذپذیر و تأثیرگذار در جوامع معرفی کرده بدرستی و بشکل اصولی استفاده نماید، زیرا عناصری چون خلاقیت، ابتکار و علاقمندی عواملی است انکار ناپذیر در تحقق اهداف در این عرصه و بدان کمتر توجه شده است.


چرخش های متداول نگرشی و الگوپذیری های مجاز محور، عدم پذیرش تعهدات کار و صدها بستر دیگر از این دست در حوزه رسانه و بصورت ویژه روابط عمومی ها بدانجا رسیده که بجز در موارد خاص و در سطوح بالا و یا بصورت انگشت شمار گاها موجودیت این حوزه را نفی کرده و حتی نبودن آن را در سیستم ها بدون آسیب قلمداد می کند.


حال آنکه بایست به این امر نیز آگاه بود که وجود خلاقیت در رسانه و خصوصا روابط عمومی ها به تنهایی می تواند زمینه ساز ایده پردازی به‌همراه چاشنی اصالت و ناب بودن تفکر و نیز کارآمدی این عرصه شده، هر چند توجه به این نکته ضرورت دارد که تلاش خلاق با نتایج خلاق متفاوت بوده، زیرا تلاش خلاق مشتمل بر ایده هایی است که ایجاده شده اما هنوز بصورت اجرایی در نیامده پس در می بابیم که می باید بدنبال تلاش خلاقانه برای دستیابی به نتایج خلاقانه در حوزه ارتباطات، رسانه و بصورت خاص روابط عمومی ها پویا باشیم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد