درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43724صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 20 تیر 1399 - 12:33
چطور «مصالح عموم» را در ارتباطات کووید-19 خود منعکس کنید
کورتنی لوکیش - وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بحران کنونی ویروس کرونا، سرتاسر رسانه‎ های خبری و ارتباطات برندها را تحت تاثیر خود درآورده است. شرکت‌ها در حال بررسی عملیات کسب‌وکارشان هستند تا عوامل بقای کسب ‎وکار، کاهش ضررهای مالی و تضمین شغلی کارکنان‌شان را تعیین کنند.

پیام‌رسانی شما باید موثق، باورپذیر و معنادار باشد و از لحنی بهره بگیرد که جدیت موضع و تاثیر احتمالی پیشنهادات‌تان را منعکس کند.


همدردی، مهربانی و درک خود را نشان دهید. ارتباطات شما باید تاثیرات کووید-19 بر تمامی مخاطبان پیام‌تان را در نظر بگیرد و منعکس کند. باید با صبر و دقت به مسائل کاری رسیدگی کنید و از طریق ایمیل یا اینترانت، ارتباط مستقیمی را با مخاطبان خود داشته باشید. رسانه‎ های اجتماعی، کانال مناسبی برای ارتباطات اولیه نیستند.


در بیان نحوه‎ کمک ‎رسانی شرکت خود، سنجیده عمل کنید. مطمئن شوید ارتباطات‌تان را به‌گونه‌ای قلمداد نکنند که انگار به دنبال نشان دادن خود یا کسب اعتبار برای سازمان‌تان هستید. وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.


در شرایطی این کمک‌ها را در راستای «مصالح عمومی» قلمداد می‌کنند که شرکت از مهارت‎ ها، تجهیزات و تخصص خود برای کمک به جامعه بهره بگیرد. این کمک‏ ها می‌توانند شامل در اختیار گذاشتن استعدادها و تجهیزات شرکت برای پشتیبانی از نیازهای کارکنان سیستم درمان، نقش‌آفرینان اصلی در پاسخگویی به بحران، دورکارها، افراد بیکار یا جوامع در معرض خطر باشند که نیازمند غذا، سرپناه، فناوری، ارتباط انسانی و سایر منابع هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد