درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43582صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 تیر 1399 - 20:55
گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور برگزار شد
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور با حضور امام جمعه و فرماندار نیشابور به میزبانی «مجتمع فولاد خراسان» برگزار شد، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی‌های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می‌کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور با حضور امام جمعه و فرماندار نیشابور به میزبانی «مجتمع فولاد خراسان» برگزار شد، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی‌های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می‌کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، در این گردهمایی که به ابتکار فرمانداری شهرستان و همراهی روابط عمومی مجتمع فولاد پیش از ظهر یکشنبه هشتم تیرماه 1399 برگزار شده بود، مدیران و نمایندگان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، ضمن بیان دیدگاه‌های خود، برخی چالش‌های بر سر راه انجام وظیفه روابط عمومی‌ها را با مدیر ارشد اجرایی شهرستان در میان گذاشتند.
 
 در این مراسم، حجت‌الاسلام یعقوبی، امام جمعه نیشابور با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در روابط عمومی، «اخلاق» است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روابط عمومی مخاطب‌شناسی دانست.
 
 وی روابط عمومی را قلب سازمان دانست که باید برای توانمندسازی خود در راستای رفع مشکلات جامعه هر چه بیشتر مجهز به علم و تخصص گردد.
 
 امام جمعه نیشابور از روابط عمومی‌های شهرستان خواست در معرفی هر چه بیشتر ارزش‌ها و توانایی‌های به گفته او «ابر شهر نیشابور» به دنیا بیش از پیش تلاش کنند.
 
 همچنین علیرضا قامتی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان هم در سخنانی با بیان اینکه امین‌ترین مشاوران مدیران در هر دستگاه اجرایی، مسئولان روابط عمومی هستند که چهره واقعی یک سازمان را در آینه اقدامات آنان می‌توان دید، از روابط عمومی‌های شهرستان خواست در انعکاس اخبار ضمن بازگویی صحیح وقایع، نسبت به نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده اقدام نمایند و در حوزه تعاملات و ارائه نقاط قوت شهرستان، شاهد حضور بیش از پیش روابط عمومی‌ها باشیم.
 
 وی افزود: شهرستان در سال «جهش تولید»، خوشبختانه توسعه واقعی و همه جانبه را در مجموعه تولید و فولاد خراسان شاهد بودیم.
 
 در این نشست، کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان هم با بیان اینکه روابط عمومی فولاد خراسان نقش موثری در انعکاس اخبار و رویدادهای مجتمع برای تنویر افکار عمومی و روشنگری جامعه نقش‌آفرینی کرده است، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و دارایی‌های معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت می‌کنند.
 
 وی موقعیت روابط عمومی را در هر سازمان بسیار حساس دانست و افزود: بخش عمده‌ای از موفقیت سازمان در صورتی است که روابط عمومی‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
 
 مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه به اعتقاد اندیشمندان، قرن حاضر، قرن دو فعالیت است؛ روابط عمومی و بیمه، یادآور شد: باید از فضای مجازی و رسانه‌ای که امروزه همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده به نحو شایسته، حداکثر استفاده را انجام داد.
 
 کسری غفوری، روابط عمومی را کارگزاران دیپلماسی سازمان‌ها و ادارات متبوع خویش در ارائه صحیح تصویر بیرونی تلاش‌ها و مجاهدت‌ها دانست.
 
 وی از تمامی روابط عمومی‌های حاضر در سالن خواست برای موفقیت سازمان متبوع خود با دانش‌افزایی به فعالیت خود ارتقا بخشند و به علم ارتباط با مخاطب واقف شوند.
 
 مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از آمادگی فولاد خراسان برای برگزاری دوره‌های آموزشی موردنیاز روابط عمومی‌های شهرستان خبر داد.
 
 گفتنی است در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ازجمله مدیر روابط عمومی فولاد خراسان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد