شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در گردهمایی مدیران روابطعمومی دستگاههای اجرایی شهرستان نیشابور با حضور امام جمعه و فرماندار نیشابور به میزبانی «مجتمع فولاد خراسان» برگزار شد، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و داراییهای معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت میکنند.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، در این گردهمایی که به ابتکار فرمانداری شهرستان و همراهی روابط عمومی مجتمع فولاد پیش از ظهر یکشنبه هشتم تیرماه 1399 برگزار شده بود، مدیران و نمایندگان روابط عمومی دستگاههای اجرایی، ضمن بیان دیدگاههای خود، برخی چالشهای بر سر راه انجام وظیفه روابط عمومیها را با مدیر ارشد اجرایی شهرستان در میان گذاشتند.
در این مراسم، حجتالاسلام یعقوبی، امام جمعه نیشابور با بیان اینکه مهمترین اصل در روابط عمومی، «اخلاق» است، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگیهای روابط عمومی مخاطبشناسی دانست.
وی روابط عمومی را قلب سازمان دانست که باید برای توانمندسازی خود در راستای رفع مشکلات جامعه هر چه بیشتر مجهز به علم و تخصص گردد.
امام جمعه نیشابور از روابط عمومیهای شهرستان خواست در معرفی هر چه بیشتر ارزشها و تواناییهای به گفته او «ابر شهر نیشابور» به دنیا بیش از پیش تلاش کنند.
همچنین علیرضا قامتی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان هم در سخنانی با بیان اینکه امینترین مشاوران مدیران در هر دستگاه اجرایی، مسئولان روابط عمومی هستند که چهره واقعی یک سازمان را در آینه اقدامات آنان میتوان دید، از روابط عمومیهای شهرستان خواست در انعکاس اخبار ضمن بازگویی صحیح وقایع، نسبت به نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده اقدام نمایند و در حوزه تعاملات و ارائه نقاط قوت شهرستان، شاهد حضور بیش از پیش روابط عمومیها باشیم.
وی افزود: شهرستان در سال «جهش تولید»، خوشبختانه توسعه واقعی و همه جانبه را در مجموعه تولید و فولاد خراسان شاهد بودیم.
در این نشست، کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان هم با بیان اینکه روابط عمومی فولاد خراسان نقش موثری در انعکاس اخبار و رویدادهای مجتمع برای تنویر افکار عمومی و روشنگری جامعه نقشآفرینی کرده است، گفت: مدیران روابط عمومی چشم، گوش و زبان یک سازمان هستند و به نوعی سرمایه اجتماعی و داراییهای معنوی یک سازمان را هدایت و حفاظت میکنند.
وی موقعیت روابط عمومی را در هر سازمان بسیار حساس دانست و افزود: بخش عمدهای از موفقیت سازمان در صورتی است که روابط عمومیها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه به اعتقاد اندیشمندان، قرن حاضر، قرن دو فعالیت است؛ روابط عمومی و بیمه، یادآور شد: باید از فضای مجازی و رسانهای که امروزه همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده به نحو شایسته، حداکثر استفاده را انجام داد.
کسری غفوری، روابط عمومی را کارگزاران دیپلماسی سازمانها و ادارات متبوع خویش در ارائه صحیح تصویر بیرونی تلاشها و مجاهدتها دانست.
وی از تمامی روابط عمومیهای حاضر در سالن خواست برای موفقیت سازمان متبوع خود با دانشافزایی به فعالیت خود ارتقا بخشند و به علم ارتباط با مخاطب واقف شوند.
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از آمادگی فولاد خراسان برای برگزاری دورههای آموزشی موردنیاز روابط عمومیهای شهرستان خبر داد.
گفتنی است در پایان این مراسم از روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی شهرستان ازجمله مدیر روابط عمومی فولاد خراسان تقدیر به عمل آمد.
|