درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 02:44   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43454صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 28 خرداد 1399 - 01:38
در دیدار دکتر رضایی با دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی ها تاکید شد: تبلور قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط عمومی کارآمد
دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان مطلب فوق در دیدار با دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی های مناطق شرکت سهامی بیمه ایران، افزود: این قابلیت ها و ظرفیت ها و حتی ماموریت سازمان ها با همت روابط عمومی ها باید به خوبی در اختیار مخاطبان و ذینفعان قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تمام قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط‌عمومی کارآمد است که تبلور یافته و بروز می کند.

دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان مطلب فوق در دیدار با دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی های مناطق شرکت سهامی بیمه ایران، افزود: این قابلیت ها و ظرفیت ها و حتی ماموریت سازمان ها با همت روابط عمومی ها باید به خوبی در اختیار مخاطبان و ذینفعان قرار گیرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی با تشکر از اقدامات مهم انجام شده در روابط عمومی بیمه ایران، ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی های بیمه ایران در استان ها را بسیار مهم دانست و گفت: نوآوری، انگیزه بالا و دلبستگی به حرفه ارتباطات می تواند نیروهای روابط عمومی را به چهره های صاحب امضای این مجموعه بدل کرده و برخورداری از تخصص در حرفه روابط عمومی می تواند این نهاد تاثیر گذار را به «برند» تبدیل کند.

وی با تاکید بر این ضرورت که روابط عمومی شرکت باید از سوی مدیریت ها و زیر مجموعه های آنها در جریان تمامی رویدادها و اتفاقات قرار گیرد، انتقال شفاف پیام های بدنه سازمان و رویدادهای برون سازمانی توسط روابط عمومی به مسئولان رده بالاتر را یک حرکت موثر ارتباطی خواند که باید توسط روابط عمومی، ساماندهی و تقویت شود و اضافه کرد: پیشگیری از بروز مشکلات برای شرکت در گروی برخورداری از روابط عمومی پرقدرت و توانمند است؛ انتظار از روابط عمومی بسیار بالاست و زمانی که نگاه ها نوآورانه و بیان هنرمندانه باشد، می توان فنی ترین، پیچیده ترین و تخصصی ترین مفاهیم را برای مخاطبان و آحاد جامعه تشریح و قابل درک کرد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده و یکپارچه می تواند علاوه بر معرفی بهتر فعالیت های صنعت بیمه از صرف هزینه های موازی نیز بکاهد، اظهار کرد: هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های روابط عمومی بخش های مختلف بیمه ای و نهاد های مرتبط با فرهنگ سازی و ایجاد شبکه های ارتباطی به تسریع در امر همگانی شدن این صنعت کمک می کند.

دکتر رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه تکرار هدفمند پیام های بیمه ای می تواند در ذهن مخاطبان تاثیر قابل تاملی برجای گذارد و به اصطلاح در ذهن آنان نهادینه شود، اضافه کرد: با توجه به گستردگی و قدرت نفوذ فضای مجازی در افکار عمومی باید برای حضور موثرتر در این فضا، برنامه ریزی دقیق و تلاش گسترده ای صورت گیرد.

انتقال سریع و درست مشکلات به مدیرعامل و سایر مدیران، استفاده از تمامی ظرفیت های استانی، ضرورت رصد روزانه و بهره گیری از فضای مجازی در تحقق اهداف، امیدبخشی، اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع نیز ازدیگر تاکیدات مدیرعامل بیمه ایران دراین دیدار صمیمانه بود.

در این نشست، دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی های مناطق شرکت سهامی بیمه ایران نیز به تشریح دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد