درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:12   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43409صفحه نخست » خبر یکشنبه، 24 خرداد 1399 - 22:10
شهردار ساری: روابط عمومی یکی از بخش‌های مهم، چشم و زبان گویای هر سازمان و اداره است
عباس رجبی بعدازظهر شنبه در نشست با روابط عمومی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی یکی از بخش‌های مهم، چشم و زبان گویای هر سازمان و اداره است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شهردار ساری از روابط‌عمومیها خواست تا مطالبات شهروندان را احصا و منعکس کنند.
 
 به گزارش شارا، عباس رجبی بعدازظهر شنبه در نشست با روابط عمومی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی یکی از بخش‌های مهم، چشم و زبان گویای هر سازمان و اداره است.
 
 وی با بیان اینکه مردم داوران خوبی برای بررسی عملکرد مجموعه شهری هستند، افزود: نقش روابط عمومی‌های شهرداری زمانی نمود پیدا می‌کند که مطالبات شهروندان را احصاء کرده و در جهت نیل به آنها با همکاری مدیران سازمان‌ها و شهرداری‌ها تلاش کنند.
 
 رجبی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها ضمن اطلاع رسانی فعالیت‌های سازمان و دوایر خود، رویکردشان را به سمت و سوی شناخت نیازمندی‌های شهروندان سوق دهند، ادامه داد: مردم بهترین همراه برای رسیدن به توسعه شهری هستند تا مادامی که با مردم همراه و همگام نباشیم به موفقیت دست نخواهیم یافت.
 
 رجبی، روابط عمومی را موفق دانست که علاقه‌ی وافر به مجموعه کاری خود داشته باشد با این توضیح که وقتی علاقه و تلاش سازمانی وجود داشته باشد به طور حتم موفقیت در این حوزه افزون‌تر خواهد شد.
 
 وی شهرداری ساری را خدمتگزار بی منت مردم معرفی کرد و خدمت رسانی را وظیفه ذاتی شهرداری ساری دانست وگفت: آمار و اطلاعات منعکس شده به افکار عمومی توسط روابط عمومی‌ها باید برگرفته از واقعیت، شفاف و به دور از اغراق باشد.
 
 شهردار ساری در خطابش به مدیران روابط عمومی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت که با مردم صادقانه رفتار کنید و ضمن اینکه خدمات شهرداری باید به طور متوازن و بدون لحاظ کردن دیدگاه شخصی و سلیقه‌ای به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.
 
 وی به ظرفیت بانوان در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و افزود: به طور حتم نگاه تیز بین بانوان در شناسایی معایب و مطالبات شهروندی در ارتقای فعالیت‌های روابط عمومی تأثیر گذار خواهد بود.
 
 رجبی یادآور شد که روابط عمومی با شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها و همچنین پیدا کردن نقاط ضعف و قوت، شرایط را برای رفع تهدیدها و نقاط ضعف و همچنین تقویت فرصت‌ها و نقاط قوت ایجاد کنند.
 
 حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ضمن قدردانی از حمایت‌های شهردار ساری تشکیل کارگروه رسانه و تبلیغات، حذف برون سپاری و استفاده از توانمندی‌های ظرفیت داخلی، برگزاری دوره آموزشی برای روابط عمومی‌ها و تهیه اخبار و اطلاعات را از جمله اقدامات اخیر روابط عمومی شهرداری عنوان کرد.
 
 وی افزود: روابط عمومی شهرداری همسو با رویکرد مدیریت شهری فعالیت خود را در ارائه اطلاع رسانی شفاف و بدون منت با تلاشی روزافزون ادامه خواهد داد تا در روزهای پیش رو شاهد توسعه وترقی شهر ساری بیش از گذشته باشد.
 
 حجت الاسلام سید مجتبی علوی مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری به نمایندگی از دیگر مدیران روابط عمومی از توجه شهردار ساری به حوزه روابط عمومی قدردانی کرد و گفت: علاوه بر اطلاع رسانی و ارتباط یا شهروندان، حوزه فرهنگی نیز مورد تاکید ویژه قرار گیرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد