درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43306صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 16:03
معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی
انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.

عنوان کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
ترجمه و تدوین: حنانه باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده ‏گان
حروفچین و صفحه آرا: غلامحسن بابازاده گان
طرح جلد: علی قاصدی
انتشارات: کارگزار روابط‏ عمومی
تعداد صفحات: 104

وب سایت: www.irancpr.ir- www.shara.ir
پست الکترونیک: info@irancpr.org-kargozar80@yahoo.com



فهرست مطالب

پیش‌گفتار
 

گفتار اول: مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف
تاریخچه مثبت اندیشی
تعریف مثبت اندیشی
ارزش مثبت اندیشی
افکار مثبت و منفی
ویژگی های افراد مثبت نگر
ویژگی های افراد منفی نگر
چهار قانون اساسی
چرا باید مثبت اندیش باشیم؟
آیا شما یک فرد منفی هستید یا مثبت اندیش؟
 

گفتار دوم: هنر مثبت ‎اندیشی
مثبت‌اندیشی (لیوی ویلسون)
کیفیت افکار
تجدیدنظر در تفکرات
عواید تفکر مثبت برای سلامتی
 

گفتار سوم: ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها
1. مقدمه
2. اهمیت رویکرد مثبت‌گرا
3. رفتار کجروانه‌ مثبت
4. رابطه‌ میان مثبت‌گرایی و عملکرد
5. ارتباطات مثبت از سوی رهبر
6. قلمروهای مثبت‌گرایی
 

گفتار چهارم: چگونه مثبت بیاندیشیم
بخش 1: بررسی تفکر خودتان
بخش 2: مبارزه با افکار منفی
بخش 3: یک زندگی خوش بینانه
نکات
هشدارها
100 تمریـن مثبـت اندیشـی


سرآغازی جدید


منابع
 


پیش‌گفتار
همه کارهای ما نوعی ارتباط است، ارتباطات شامل تمامی رفتارها، حرکات و اشارات ماست و ما هر روز به گونه‌ای مختلف با یکدیگر در ارتباط هستیم و اندیشه‌ها، احساسات و تمایلات خود را به یکدیگر منتقل می‌کنیم.


اما ارتباط ما تنها به ارتباط با افراد خلاصه نمی‌شود. ما با خدا ارتباط برقرار می‌کنیم، با خودمان ارتباط برقرار می‌کنیم و هر لحظه می‌آموزیم که چگونه ارتباط برقرار کنیم و چگونه بهتر ارتباط برقرار کنیم، زیرا مهارت‌های ارتباطی آموختنی است.


پیام های ما بواسطه آموختن شکل می‌گیرند، گاهی حتی پیام‌های غیرکلامی ما آموخته می‌شوند و ژست‌ها و حرکات ما بواسطه آموزش شکل می‌گیرند.


مهارت‌های چهارگانه ارتباطی یعنی نوشتن، خواندن، گفتن و شنیدن آموختنی است و آدمیان باید برای ارتباط کامل‌تر، آنها را بیاموزند و در زندگی اجتماعی به کار ببرند.


یکی از بحث‌های اساسی، تقسیم‌بندی ارتباطات به کلامی و غیرکلامی است و اینکه بخش اعظمی از ارتباطات ما را ارتباطات غیر کلامی تشکیل می‌دهند. امکان کنترل و هدایت پیام‌های غیرکلامی وجود دارد اگرچه به سختی امکان‌پذیر است. در این راستا پیام‌های غیرکلامی به طور کلی چهار وظیفه به عهده دارند:


الف: تکمیل پیام های کلامی
ب: تایید پیام های کلامی
ج: رد پیام های کلامی
د: جایگزینی پیام های کلامی


پیام‌های غیرکلامی به آداب و تشریفات برمی‌گردد که بحث اصلی کتاب «اصول و آداب تشریفات» است زیرا تشریفات فرآیند ارتباطات غیرکلامی است و حرکات، اشارات و احساسات ماست که به عنوان پیام‌های غیرکلامی به تکمیل، تایید، ‌رد یا جایگزینی پیام‌های کلامی می‌انجامد...

 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4201

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد