درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43125صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 13:24
کارکرد روابط عمومی بر اعتبار شرکت‌ها در بحران
شیخ حسن کهزادی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز تهران شمال - اکنون، هنگامی که کل جهان دچار بحران شده است، سازمان‌ها و سازمان‌های روابط عمومی وظیفه دارند که در این مدت قدم بردارند و تأثیر بزرگی بر اعتبار شرکتها بگذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در حال حاضر، جهان نیاز به سرگرمی و آموزش دارد که از نظر روابط‌عمومی همیشه به معنای داستانهای عالی و فریبنده است. با این حال، زمان تغییر کرده است، و ناوبری کردن در دنیای رسانه به طرز چشمگیری تغییر کرده است، بخشی از آن به دلیل افزایش تعداد صداهایی که به تعداد حتی رسانه های بزرگتری نسبت به گذشته کمک می کنند.


توجه انبوهی از اخبار که دائماً منتشر و به روز می شوند، توجه همه را به خود جلب کرده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که روابط عمومی‌ها قدم بگذارند و مارک ها را در این خبرها به روشی مثبت قرار دهند. زیرا وقتی صحبت از روابط عمومی می‌شود، کار فقط ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی، سازماندهی کنفرانس‌های مطبوعاتی یا اتصال مارک ها به افراد مشهور یا تأثیرگذار برای همکاری نیست.


کارکرد اصلی دیگر روابط عمومی، حرکت در آبهای دشواری است که هر زمان که یک مارک در بحران باشد، به همین دلیل است که بحران روابط عمومی در وهله اول وجود دارد. با این حال، اکنون، هنگامی که کل جهان دچار بحران شده است، سازمان‌ها و سازمان‌های روابط عمومی وظیفه دارند که در این مدت قدم بردارند و تأثیر بزرگی بر اعتبار شرکتها بگذارند.


لطفاً از وبلاگ بازدید نمائید.
http://shkohzadi.blogfa.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد