درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43098صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 20:52
تاکید استاندار تهران بر لزوم ارتقا جایگاه روابط عمومی ها
استاندار تهران با اشاره به لزوم ارتقا جایگاه روابط‌عمومیها بر گسترش اثرگذاری روابط عمومی ها در موضوعات مختلف تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار تهران با اشاره به لزوم ارتقا جایگاه روابط‌عمومیها بر گسترش اثرگذاری روابط عمومی ها در موضوعات مختلف تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در نشست با مدیران روابط عمومی استان تهران با اشاره به تلاش مدیران روابط عمومی در زمینه انعکاس اقدامات سازمان های مربوطه اظهار داشت: روز روابط عمومی فرصت مناسبی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی ها تعریف و کاستی های آن برآورد شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعریف جایگاه و نقش روابط عمومی ها جهت انعکاس عملکرد سازمان ها باید جایگاه آنها ارتقا پیدا کند.

استاندار تهران با تشکر از زحمات رئیس شورای اطلاع رسانی استان تهران و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران افزود: اگر در هر دستگاه و سازمانی، جایگاه و تقسیم بندی ها ساختار سازمان بر اساس وظیفه مندی در حیطه های مختلف تعریف شود، مسئول رصد، پایش و اطلاع رسانی اقدامات واحدهای مختلف، روابط عمومی ها هستند.

محسنی بندپی با انتقاد از تنزل جایگاه روابط عمومی به عنوان تسهیل گر مدیر تاکید کرد: روابط عمومی تسهیلگر، انعکاس دهنده و ارائه دهنده خدمت به سازمان و مدیریت هستند نه مدیر و نگاه استراتژیک سازمان و نهاد از این منظر بسیار ارزشمند است، از اینرو اقدامات و عملکرد روابط عمومی تا موفقیت و تعالی سازمان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در موضوع کرونا صدا و سیما موفق عمل کرد که باید این شرایط به سایر موضوعات نیز تعمیم داده شود، از اینرو نقش روابط عمومی ها بی بدیل و ارزنده است و حلقه ارتباطی بین دستگاه ها و مردم هستند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: چالش‌های موجود از جمله عدم تعریف جایگاه، ساختار و امکانات مالی و سایر مشکلات حوزه روابط‌عمومی باید رسیدگی و پیگیری شود چراکه که در عصر انفجار اطلاعات باید اهتمام ویژه داشته باشیم تا زودتر از رسانه های بیگانه در موضوعات مختلف اطلاع رسانی درست و موفقی به عمل آوریم و مردم را در جریان امور قرار دهیم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد