درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43067صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 12:36
مرگ روابط عمومی
غلامرضاشمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر - روزمرگی سبب مرگ روابط عمومی می شود. روابط عمومی میانه یی با بزرگنمایی و آگراندیسمان کردن ندارد. روابط عمومی در قاب صداقت و درستی قرار می گیرد. روابط عمومی باید گریزان از غلو کردن های بیهوده باشد. آنچه نیست را هست و آنچه هست را نیست جلوه ندهد. روابط عمومی باید بکوشد راست سخن بگوید، خوب ببیند و خوب بشنود.
  


ما ز هرصاحب دلی یک رشته فن آموختیم/ عشق از لیلی و صبر از کوه کن آموختیم

کریه از مرغ سحر،‌ خودسوزی از پروانه ها؟ صد سرا ویرانه شد، تا ساختن آموختیم. شهریار



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی موجودی زنده و پویاست؛ نفس می کشد،‌ غذا می خورد، سخن می گوید، ‌راه می رود و ...

این موجود زنده بیش از هر چیز نیاز به توجه دارد. کسانی که در روابط‌عمومی فعالیت دارند می دانند اگر این توجه و این دست نوازشگر بر سر روابط عمومی نباشد چون گلی پژمرده می شود.

روابط عمومی همچون گلی است که عطر وجودیش به همه جا پراکنده می شود. کار روابط عمومی کار دل است،‌ کار عشق و ایثار است،‌ کار هنر و فن و تخصص است.

روزمرگی سبب مرگ روابط عمومی می شود. روابط عمومی میانه یی با بزرگنمایی و آگراندیسمان کردن ندارد. روابط عمومی در قاب صداقت و درستی قرار می گیرد.

روابط عمومی باید گریزان از غلو کردن های بیهوده باشد. آنچه نیست را هست و آنچه هست را نیست جلوه ندهد. روابط عمومی باید بکوشد راست سخن بگوید، خوب ببیند و خوب بشنود.

اگر روزی روابط عمومی ها از فلسفه وجودی خود فاصله گرفتند یقین بدانیم آن روز،‌ روز مرگ روابط عمومی است.

جنس کار روابط عمومی آنقدر پیچیده و موهوم نیست. روابط عمومی تلاش می کند اخبار درست را به رسانه و مخاطب برساند. می کوشد اگر خدای ناکرده خطایی در سازمان بود پاسخگو و عذرخواه مردم باشد، ‌چرا که این نهاد یک نهاد مردمی است. چون روابط عمومی مدعی العموم و وکیل مدافع سازمان است.

روابط عمومی زمانی خواهد مرد که از وظایف ذاتی خود دور شود و به روزمرگی و انفعال افتد؛ آن روز است که بی تعارف باید فاتحه روابط عمومی را خواند.

اگر نمی خواهیم در ورطه سقوط افتیم و اگر نمی خواهیم منفعل باشیم باید طرحی نو در اندازیم. می بایست حداقل های روابط عمومی را بدانیم. باید به روز باشیم. باید رسانه ها و کارکردهای ان را بشناسیم. باید خبرنویسی و گزارش نویسی را بیاموزیم. باید کار با دوربین را آموخته باشیم. باید فضای مجازی را فرصتی برای شناخت کارها و برنامه هایمان بدانیم و باید های دیگر ...

روابط عمومی هوشیار همواره فرصت ها را مغتنم شمرده و از هر منفذ و روزنه یی برای بهتر شدن امور خود استفاده می کند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  انقلابی در روابط شما


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد