درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43064صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 12:09
افزایش سواد رسانه‌ای اولویت روابط عمومی ها
سمیه یگانه ،معاون روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس - روزانه روابط‌عمومیهای دستگاه ها و ادارات با سوالاتی روبرو هستند که بسیاری از این سوالا ت ناشی از، شایعات و یا حتی ذهنیات افراد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روزانه روابط‌عمومیهای دستگاه ها و ادارات با سوالاتی روبرو هستند که بسیاری از این سوالا ت ناشی از، شایعات و یا حتی ذهنیات افراد است.

به گزارش شارا به نقل از ایران ریپورتس98، درمرحله بعدی کار به جایی می رسد که روابط عمومی ناچار به صدور بیانیه، اطلاعیه و روشنگری می گردد.


در این مورد به یک مثال توجه فرمایید شایعاتی از قبیل نایاب شدن بنزین یا گران شدن اقلام مواد خوراکی و انواع شایعات حتی، گمانه‌زنی‌هایی که برای یک سازمان ایجاد مشکل می نماید.


به راستی روابط عمومی در این زمینه ها چه وظیفه ای دارد ؟باید گفت: روابط عمومی در عین حالی که پاسخگوی شبهات و شایعات است ،می تواند با تقویت سواد رسانه ای در امر پیشگیری از این نوع مشکلات مشارکت نماید.


سواد رسانه ای به مخاطبان آموزش خواهد داد تا به شایعات توجه نکنند و اطلاعات و اخبار را فقط از مجاری رسمی و قانونی دنبال نمایند که در این صورت علاوه بر کاهش مراجعات حاصل از شایعات و گمانه‌زنی‌ها باعث ایجاد روحیه اعتماد و افزایش کارکرد در فرآیند اطلاع رسانی روابط عمومی ها خواهد شد.


در این مقوله توجه کافی به افزایش سواد رسانه ای در بین کارکنان و مدیران نیز ضرورتی انکار ناپذیر است به نحوی که با افزایش سواد رسانه ای دربین کارکنان می‌توان از کمک کارکنان در پاسخگویی به شبهات و شایعات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بهره برد به‌گونه‌ای که به تعداد نفرات شاغل در سازمان و حتی افزون بر آن ها خانواده ها و وابستگان کارکنان، به عنوان عوامل مرتبط با روابط عمومی در افزایش سواد رسانه و کاهش شایعات و اثرگذاری گمانه‌زنی‌ها بهره برد
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد