درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43058صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 10:27
استاندار کردستان: بزرگترین نقش روابط عمومی انتقال نقاط ضعف سیستم به مدیر مربوطه و در جهت اصلاح امور است
استاندار کردستان گفت: دستگاه های دولتی در بیان عملکرد و دستاوردهای خود به جامعه ناتوان هستند، روابط‌عمومیها دستاوردهای بزرگ را برای مردم بیان کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار کردستان گفت: دستگاه های دولتی در بیان عملکرد و دستاوردهای خود به جامعه ناتوان هستند، روابط‌عمومیها دستاوردهای بزرگ را برای مردم بیان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بهمن مرادنیا در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این مناسبت گفت: در استان کارها و اقدامات بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی و اقتصادی انجام شده اما این اقدامات به درستی به جامعه منتقل نشده است.


وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها نباید صرفا در امور روزمره و خبرنویسی خلاصه شود، گفت: بزرگترین نقش روابط عمومی انتقال نقاط ضعف سیستم به مدیر مربوطه و در جهت اصلاح امور است.


مرادنیا ضمن تاکید بر این مورد که روابط عمومی خود باید جایگاه مناسب خود را پیدا کنند و در غیر این صورت نمی توانند رسالت خود را به درستی انجام دهند، گفت: مدیران دستگاه ها باید نقش و جایگاه روابط عمومی ها را مورد توجه قرار دهند و در کنار آن روابط عمومی نیز خود را به روز و کارآمد کنند.


استاندار کردستان بیان دستاوردهای نظام و دولت جهت امید آفرینی در میان مردم را حایز اهمیت برشمرد و افزود: روابط عمومی ها باید با بهره گیری از روش های مختلف اطلاع رسانی این دستاوردها را از مجاری مختلف بازنشر کنند تا مردم از آن کاملا مطلع شوند.


مرادنیا ضمن گله مندی و انتقاد از برخی افراد و جربانها که در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی می کنند، گفت: از یک طرف مورد انتقاد قرار می گیریم که در استان سرمایه گذاری نمی شود و وقتی افراد سرمایه گذار پیدا می شوند بر سر راه آنها موانع بسیاری ایجاد می کنند.


وی اضافه کرد: از رسانه ها و روابط عمومی ها می خواهم در بخش سرمایه گذاری به مردم اطلاع رسانی درست داشته باشند.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد