درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43052صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 09:03
رییس سازمان پزشکی قانونی: روابط عمومی تعیین کننده اهداف سازمانی و ویترین یک مجموعه است
رییس سازمان پزشکی قانونی با تاکید بر لزوم ارتقا سطح و جایگاه سازمان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی نباید به ابزاری لوکس، تبلیغاتی و در اختیار مدیر تبدیل شود و صرفا منعکس کننده برنامه ها و اقدامات مدیر مجموعه باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس سازمان پزشکی قانونی با تاکید بر لزوم ارتقا سطح و جایگاه سازمان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی نباید به ابزاری لوکس، تبلیغاتی و در اختیار مدیر تبدیل شود و صرفا منعکس کننده برنامه ها و اقدامات مدیر مجموعه باشد.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر عباس مسجدی آرانی صبح روز گذشته دوشنبه 29 اردیبهشت ماه در نشست مشترک با مدیران کل و مسوولین روابط عمومی استان ها که به مناسبت روز و هفته ارتباطات از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی تعیین کننده اهداف سازمانی و ویترین یک مجموعه است، افزود: روابط‌عمومی اولین جایی است که هر فرد چه درون و چه بیرون سازمان برای بیان نظرات و یا مشکلات خود به آن مراجعه می کند و همین رصد و بررسی نظرات به روابط عمومی کمک می کند که مشخص کند سازمان در چه جایگاه و وضعیتی قرار دارد.

وی با اشاره به مهمترین وظایف روابط عمومی ها تصریح کرد: از جمله وظایف روابط عمومی بیان ظرفیت های مجموعه است، پزشکی قانونی یک سازمان خدماتی تخصصی است که متاسفانه با وجود تمام تلاش ها و زحمات چند دهه گذشته هنوز در افکار عمومی و حتی بعضاً نخبگان مترادف با کالبدگشایی و تشریح شناخته می شود در حالی که این خدمت تنها 5 درصد وظایف سازمان را در بر می گیرد.

دکتر مسجدی ادامه داد: هرچند تشریح و کالبدگشایی از مهمترین و تخصصی ترین خدمات سازمان است اما اینکه جامعه پزشکی قانونی را تنها با این وظیفه شناخته شود و دیگر خدمات و ظرفیت های سازمان ناشناخته بماند قابل قبول نیست. بنابراین معرفی درست ظرفیت ها و خدمات سازمان وظیفه ای است که باید توسط روابط عمومی انجام شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور روابط عمومی را حافظ منافع سازمان و مردم برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی از یک سو با مردم و از سوی دیگر با مدیران و کارکنان سازمان در ارتباط است بنابراین روابط عمومی می تواند با انتقال نظرات و بازخوردهای مردمی به مجموعه خط بدهد و با تقویت این ارتباط دو سویه زمینه پیشرفت بیشتر سازمان را فراهم کند.

دکتر مسجدی با تأکید بر اینکه گاه رسانه ها در بیان اخبار بزرگنمایی و یا کوچک نمایی می کنند، افزود: از وظایف اصلی روابط عمومی آن است که اقدامات ارزشمند سازمان را به خوبی منتقل کند، گاهی دادن اطلاعات درست به مردم و تنویر افکار جایگاه سازمان را ارتقا می دهد و نگرش ها را اصلاح می کند ضمن آنکه سازمان نیز متناسب با نیازها برنامه تولید خواهد کرد.

وی معرفی دستاوردها و فعالیت های علمی سازمان (با توجه به تلاش دشمنان برای ناکارآمدی جلوه دادن دستاوردهای کشور)، ایجاد نگاه مثبت نسبت به سازمان، بهره‌گیری از فناوری ها و ابزارهای نوین روابط عمومی و افکارسنجی و احصا مشکلات را از دیگر وظایف روابط عمومی ها در سازمان عنوان و بر کاربرد هنر در روابط عمومی تأکیدکرد.

دکتر مسجدی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات و نفوذ در افکار عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی و ارتباطات امروز یکی از با اهمیت ترین ابزارهای اداره کشورهاست به این مفهوم که امروز در دنیا یک کشور جعلی با ارتکاب انواع جنایت ها و رفتارهای وحشیانه به دلیل همین تبلیغات رسانه ای از سردمداران حقوق بشر محسوب و در صدر اخبار به عنوان کشوری خوب معرفی می شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین به موضوع بیماری کرونا که مبتلابه جهان امروز است، اشاره کرد و یادآور شد: به عنوان نمونه در این موضوع باید به جانفشانی ها و خدمات ارزنده کادر پزشکی به زبان هنر اشاره شود و این کار روابط عمومی است که به زبان هنر این خدمات را بیان کنند تا ماندگار بماند و تلاش و جانفشانی آنان به درستی در جامعه منعکس شود.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد