درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43050صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 09:00
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط‌عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط‌عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
 
 عبدالرضا میقانی عصر امروز در نشست صمیمی مسؤولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: روابط عمومی‌ها را باید برای توسعه مناطق جدی بگیریم؛ همان‌طور که بسیاری از سازمان‌های موفق دارای روابط عمومی بسیار قوی هستند.
 
 وی با بیان اینکه نوع ارتباط‌گیری در استان سمنان به‌صورت نهفته است، گفت:‌ اگر در یک رسانه به فرمانداری انتقاد شود، ترجیح می‌دهیم از طریق رایزنی خصوصی و تماس با آن رسانه پاسخگویی را انجام دهیم.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: در دنیای گسترده ارتباطات امروز هر لحظه ممکن است مطالبی منتشر شود که کل سازمان و کارهای انجام‌شده را زیر سؤال ببرد و باید در جهت مدیریت افکار عمومی پیش رفت.
 
 میقانی اضافه کرد: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها، پاسخگویی به افکار عمومی است؛ مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
 
 وی اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی به‌روز در جهت انجام امور روابط عمومی بسیار ضروری است و امروزه گستره تولید خبر به کمتر از ثانیه رسیده است و تصمیمات ما باید برای افکار عمومی تأثیرگذار باشد.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: روابط عمومی نباید رابطه یک‌سویه داشته باشد؛ بلکه به‌صورتی باشد که مدیران و روابط عمومی‌ها ارتباط دوسویه همراه با مشاوره کاری داشته باشند.
 
 میقانی گفت: مسؤولان روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و سازمان هستند و به‌عنوان پیشانی سازمان شناخته می‌شوند.
 
 وی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی، مشکل چارت اداری و کمبود تجهیزات از مشکلات به‌حق روابط عمومی‌هاست.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: تولید خبر در شهرستان ضعیف است و مسؤولان روابط عمومی باید برای افکار عمومی و تهیه خوراک خبری داشته تلاش بیشتری انجام دهند.
 
 میقانی بیان کرد: بهترین محور توسعه شهرستان مهدی‌شهر؛ تولید محتوای خبری و انعکاس خبر در جهت معرفی شهرستان است که باید همه ما در این جهت تلاش خود را انجام دهیم.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد