درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 19:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4305صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 7 مرداد 1392 - 06:19
رشد ۹۴۵ درصدی سرمایه‏‌گذاری صنعت بانکداری در بازار راهکارهای آنلاین احراز هویت
  

شارا- شرکت پژوهشی اِی‏‌بی‏‌آی ‏ریسرچ پیش‌‏بینی کرده است بازار راهکار‌ها و فناوری‏‌های آنلاینِ احراز هویت در صنعت بانکداری تا سال ۲۰۱۸ در مجموع به ۶. ۱میلیارد دلار برسد.
بر اساس گزارش شرکت پژوهشی اِی‏‌بی‏‌آی ریسرچ، صنعت بانکداری تا سال ۲۰۱۸ حدود ۶. ۱ میلیارد دلار در بازار فناوری‏‌های آنلاین احراز هویت هزینه می‌‏کند. تحقق این پیش‏‌بینی به این معنا خواهد بود که سرمایه‌‏گذاری صنعت بانکداری در این بازار در مقایسه با سال ۲۰۱۲ حدود ۹۴۵ درصد رشد خواهد داشت.
قفل‏‌های یو اس بی‌(یو اس بی‌ توکِن‏‌ها)، مولد رمزهای یکبار مصرف (OTP)، کارتخوان‏‌های هوشمند و قابل حمل و نرم‏‌افزارهای قابل نصب بر روی ابزارهای همراه از جمله مهم‌ترین راهکار‌ها و فناوری‏‌هایی است که صنعت بانکداری تا سال ۲۰۱۸ حدود ۶. ۱ میلیارد دلار برای تامین و طراحی آن‌ها سرمایه‌‏گذاری خواهد کرد. بر اساس پیش‏‌بینی اِی‌‏بی‏‌آی ریسرچ، نرم‌‏افزارهای همراه حدود ۸۱ درصد از این رقم را به خود اختصاص خواهد داد. سهم این نرم‏‌افزار‌ها از هزینه‏‌کرد صنعت بانکداری در بازار فناوری‏‌های آنلاین احراز هویت در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۲ درصد بوده است.
رشد روزافزون ابزارهای همراهی مثل گوشی‏‌های هوشمند و تبلت‏‌ها از جمله دلایل افزایش توجه صنعت بانکداری به نرم‌‏افزارهای سازگار با این ابزار‌ها است. رشد این ابزار‌ها نگرانی‏‌ها درباره جنبه‏‌های امنیتی استفاده از آن‌ها را نیز افزایش داده است. به واسطه این ابزار‌ها، تحرک‏‌پذیری خدمات بانکداری و افزایش دسترسی به این خدمات امروزه بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه دست اندرکاران صنعت بانکداری قرار گرفته است، اما سطح امنیتی این خدمات نیز باید در سطحی باشد که مانع از حمله تهدیدهای سایبری نوظهور بر ابزارهای همراه شود.
برآوردهای اِی‏‌بی‏‌آی ریسرچ همچنین نشان می‌‏دهد در سال‏‌های آینده، ترکیب و یکپارچه‌‏سازی راهکارهای احراز هویت و افزایش قابلیت‏‌های این فناوری‏‌ها یکی از مهم‌ترین محورهای این بازار خواهد بود.

منبع: همکاران سیستم

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد