درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43049صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 22:01
فرماندار ویژه شهرستان ملایر: مدیران روابط عمومی‌ ملایر ارتباط خود را با ائمه جمعه تقویت کنند
فرماندار ویژه شهرستان ملایر بابیان اینکه مدیران روابط‌عمومی‌ در ملایر ارتباط خود با ائمه جمعه را تقویت کنند، گفت: سند جامع اطلاع رسانی تدوین شده و منشور کاری دستگاه های اجرایی است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار ویژه شهرستان ملایر بابیان اینکه مدیران روابط‌عمومی‌ در ملایر ارتباط خود با ائمه جمعه را تقویت کنند، گفت: سند جامع اطلاع رسانی تدوین شده و منشور کاری دستگاه های اجرایی است.
 
 به گزارش شارا به نقل از مهر، قدرت اله ولدی ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی‌های ملایر گفت: روابط عمومی‌ها باید اطلاع رسانی فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه خود را درست و به موقع انجام دهند و مردم را از خدمات و عملکرد حوزه مرتبط مطلع کنند.
 
 وی با بیان اینکه سند جامع اطلاع رسانی در گذشته تدوین و به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و وظیفه هر دستگاهی در این سند مشخص است، گفت: به عنوان یک منشور کاری باید بر اساس این سند گام برداریم.
 
 ولدی جهش تولید را اولویت مهم مجموعه شهرستان ملایر برشمرد و گفت: این اولویت تدوین شده و روابط عمومی‌ها نیز باید در این حوزه کار کنند.
 
 وی با یادآوری اینکه روابط عمومی‌ها در دستگاه مربوطه خود برای مقابله با ویروس کرونا خوب عمل کردند که قابل تقدیر است، گفت: کار در حوزه روابط عمومی صرفاً یک وظیفه اداری نیست بلکه کار در این حوزه عشق و علاقه و تخصص لازم دارد.
 
 فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای بیان عملکرد ادارات استفاده و با گرفتن اشتراک و دادن گزارش عملکرد، به نشریات محلی کمک کنند، گفت: همکاری روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طول سال یک ضرورت است و باید با برنامه ریزی حرکت کرد.
 
 وی گفت: با توجه به کسب دو عنوان جهانی ملایر، روابط عمومی‌ها باید در کنار مطرح کردن عملکرد ادارات خود در سال جهش تولید عناوین جهانی ملایر را نیز در ارگان‌های مربوطه خود در سطح کشوری تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.
 
 ولدی گفت: مدیران روابط عمومی‌ها باید ارتباط خود را با روحانیت و ائمه جمعه شهرستان ملایر تقویت و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار را منعکس کنند تا امید و نشاط در بین مردم خود را بیشتر نشان دهد.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد