درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43019صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:08
کار روابط عمومی، کار دل است
سمیه ایزدی کارشناس ارشد روزنامه نگاری - روابط‌عمومی کاری است که با چاشنی عشق به جلو می‌رود هر چه عشق و شوق بیشتر باشد کار روابط‌عمومی زیباتر و تاثیر‌گذار‌تر است. از طرفی روابط‌عمومی میدانی است که به حل مسائل همه می‌پردازد و عده‌ای نیز برای روابط‌عمومی مسئله ایجاد می‌کنند یا به قولی، عرصه‌ای است که سنگ همه را به سینه می‌زند و عده‌ای نیز به او سنگ می زنند!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی به عنوان یک گرایش حرفه‌ای و تخصصی در زیرمجموعه علوم ارتباطات از تاثیر گذارترین علوم است.


چرا که ( ارتباط) مقوله‌ای نیست که به عصر خاصی تعلق داشته باشد. از بدو پیدایش آفرینش، انسان همواره نیاز به برقراری ارتباط با همنوع خود و جهان اطراف داشته است.


یک روابط‌عمومی پویا یا سازمان خود را تغییر می‌دهد، یا آن را بقا می‌بخشد تا به هدف خود برسد. شناخت درست یک مدیر روابط‌عمومی از مسائل روز سازمان متبوع خود و ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب برای حل مسئله آن سازمان تنها از توان یک مدیر روابط‌عمومی کارآمد بر می آید.

* روابط‌عمومی یک رسانه است.


از آن جهت که اطلاع‌رسانی، اقناع و تاثیرگذاری سازمان خود را بر عهده دارد می‌تواند به عنوان یک رسانه پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مخاطب سازمان باشد.

*کار روابط‌عمومی کار دل است

روابط‌عمومی کاری است که با چاشنی عشق به جلو می‌رود هر چه عشق و شوق بیشتر باشد کار روابط‌عمومی زیباتر و تاثیر‌گذار‌تر است. از طرفی روابط‌عمومی میدانی است که به حل مسائل همه می‌پردازد و عده‌ای نیز برای روابط‌عمومی مسئله ایجاد می‌کنند یا به قولی، عرصه‌ای است که سنگ همه را به سینه می‌زند و عده‌ای نیز به او سنگ می زنند!

*روابط‌عمومی یک هنر است


روابط‌عمومی یک شغل نیست بلکه هنری است که عشق و اخلاق‌گرایی در رأس آن قرار دارند. در همین راستا مرحوم دکتر نطقی، بنیانگذار علم روابط‌عمومی ایران گفته‌اند: روابط‌عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است. چرا که تمامی فعالان عرصه روابط‌عمومی با عشق، شور و نشاط همراه با هنر، خلاقیت وایده‌پردازی گام به گام در رروزمره‌گی‌های اداری به پیش می‌روند.

*روابط‌عمومی ‌شناسنامه و هویت وجودی هر سازمان است


روابط‌عمومی یک ابزار نیست که در کنش‌های اداری همواره در پایین‌ترین جایگاه حقوقی و حقیقی قرار بگیرد. روابط‌عمومی هویت و نبض تپنده هر سازمان است که باید مورد توجه و حمایت مدیر سازمان قرار گیرد. بی‌توجهی مدیریت هر سازمان به روابط‌عمومی منجر به ناکارآمدی روابط‌عمومی می‌شود. اگر روابط‌عمومی هر سازمانی پویایی خود را از دست دهد و ناکارآمد شود، مدیریت آن سازمان نیز ناکارآمد می‌شود.

* روابط‌عمومی تریبون هرسازمان و محل امن مخاطبان آن است


روابط‌عمومی‌ها چه در ساعات اداری و چه ساعات غیر اداری و در بحران‌ها همواره در کنار نگرانی‌ها و دغدغه‌های مخاطبین سازمان حضور دارند. اهالی روابط‌عمومی ساعت کار مشخصی ندارند بلکه همواره در خدمت‌رسانی حاضرند و در خط مقدم سازمان خود آماده باش هستند. (۲۴×۷)
 

هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته...

روابط عمومی
هویت هر سازمان است که نقش فرهنگ‌سازی را در ابعاد گسترده بر عهده دارد و نه صرفاً انجام خدمات عمومی و عبور از روزمرگی‌های اداری.

روز ارتباطات و روابط عمومی مبارک باد
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد