درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42992صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 13:43
مغز متفکر شهرداری، حوزه روابط عمومی ها هستند
مهندس مرتضی رضوانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، در جمع کارکنان حوزه روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر افزود: مغز متفکر شهرداری، حوزه روابط عمومی ها هستند، که از سویی باید اخبار و عملکرد این دو نهاد را منعکس و از طرف دیگر، باید به مطالبات منطقی مردم و انتقادات آنان پاسخگو باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهندس مرتضی رضوانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، در جمع کارکنان حوزه روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر افزود: مغز متفکر شهرداری، حوزه روابط عمومی ها هستند، که از سویی باید اخبار و عملکرد این دو نهاد را منعکس و از طرف دیگر، باید به مطالبات منطقی مردم و انتقادات آنان پاسخگو باشند.
 
 این مسئول در شهرداری شیروان بیان داشت: برای ایجاد شهری پویا با نشاط، نیازمند تعامل تمام مردم و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی خواهیم بود.
 
 وی ادامه داد: مردم بهترین بازوان و نظاره‌گر خوبی بر عملکرد شهرداری ها هستند و ما باید خدمتگزاری لایق و شایسته برای آنان باشیم.
 
 رضوانی با قدردانی از خدمات کارکنان حوزه روابط عمومی شهرداری شیروان افزود: امروزه مدیران ارشد سازمانها بیش از همیشه در تیررس رسانه‌ها هستند، سخنان و اقدامات آنها فرهنگ و شهرت سازمان را شکل می دهد و روابط عمومی آن سازمان باید با اطمینان تلاش کند هم شهرت سازمان حفظ شود و هم حقوق مخاطبان آن سازمان تامین شود، لذا کشف چگونگی کمک به مدیران در بین مخاطبان حرکت به سوی روندهای جدید و مسئولیت اجتماعی سازمان، حفظ شهرت سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف کسب و کار از مهارت های لازم برای تبدیل شدن روابط عمومی به یک مشاور قابل اعتماد برای مدیران ارشد است. /خبرنگار: غلامرضا مینا
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد