درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42985صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 11:06
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: روابط عمومی به جای انفعال ظرفیت آفرین باشد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف اصلی روابط‌عمومی ارتقاء جایگاه سازمان در ذهن ذینفعان است، گفت: به دنبال این هستیم با اطلاع رسانی منطقی و سالم و منطبق بر واقعیت، ارتباط مناسبی با ذینفعان صندوق برقرار کنیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف اصلی روابط‌عمومی ارتقاء جایگاه سازمان در ذهن ذینفعان است، گفت: به دنبال این هستیم با اطلاع رسانی منطقی و سالم و منطبق بر واقعیت، ارتباط مناسبی با ذینفعان صندوق برقرار کنیم.
 
 به گزارش شارا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هدف اصلی روابط عمومی ارتقاء جایگاه سازمان در ذهن ذینفعان است، گفت: به دنبال این هستیم با اطلاع رسانی منطقی و سالم و منطبق بر واقعیت، ارتباط مناسبی با ذینفعان صندوق برقرار کنیم.
 
 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر اکبر افتخاری در نشست بزرگداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی که امروز (شنبه) با حضور مدیران روابط عمومی استان ها، هلدینگ ها و شرکت های تابعه و به صورت وبینار برگزار شد، کم توجهی به روابط عمومی را موجب آسیب رساندن به فعالیت اصلی سازمان دانست و گفت: ممکن است در برخی سازمان ها به روابط عمومی کم توجهی شود که این ناشی از نگاه نادرست مدیران به این حوزه بوده و نیازمند آموزش است.
 
 او با تاکید بر اینکه واحد روابط عمومی باید به جای منفعل بودن، ظرفیت آفرین باشد، افزود: روابط عمومی باید بتواند عملکرد سازمان را به زبان و ادبیات ذینفعان ترجمه و نزدیک کند و بعد از گرفتن بازخورد مخاطبان، سازمان را به سمت اصلاح برنامه مطابق با نیازهای مخاطبان راهنمایی کند.
 
 افتخاری ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی مانند چشم و گوش سازمان است، بر اهمیت تولید محتوای مناسب تاکید کرد و افزود: مقدمات ایجاد "تولید محتوای مناسب منطبق بر نیازها" را فراهم می کنیم تا روابط عمومی های ما در استان ها و شرکت های تابعه بتوانند امور سازمان را طبق آن محتوا، پی ریزی و اجرا کنند.
 
 او با اشاره به اهمیت دیجیتال شدن روابط عمومی گفت: امروز کار روابط عمومی کاری سهل و ممتنع است. سهل از آن جهت که امروزه تکنیک ها و ابزارهای متنوعی برای اطلاع رسانی در اختیار است و ممتنع از این نظر که با برداشته شده محدودیت های ابزاری، هرکسی به یک رسانه تبدیل شده و این کار را پیچیده کرده است و هر فرد به عنوان یک شهروندرسانه برداشت خود را منعکس می کند که ممکن است با واقعیت ها فاصله هم داشته باشد.
 
 افتخاری با تاکید بر لزوم تغییر دیدگاه مدیران نسبت به واحد روابط عمومی، ادامه داد: نیازمند آموزش مدیران هستیم و باید نگاه و خواسته مان درباره جایگاه روابط عمومی را به استان ها ابلاغ کنیم.
 
 او با بیان اینکه اعتقادی به تقدم بودجه بر حرکت و فعالیت ها نداریم، افزود: باید ایده های جدید و خلاق نیروهای روابط عمومی استان ها و شرکت ها گردآوری و برای ارتقای جایگاه صندوق بازنشستگی کشوری در نگاه ذینفعان به اشتراک گذاشته شود.
 
 گفتنی است در این وبینار که با حضور مدیران روابط عمومی استان ها، هلدینگ ها و شرکت های تابعه برگزار شد، مدیران روابط عمومی، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در میان گذاشتند.
 
 تقویت ساختار روابط عمومی، نیاز به روزآمد شدن روابط عمومی، نقش فعال در تصمیم گیری و سیاست گذاری، سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال سازی روابط عمومی، ارتقای جایگاه روابط عمومی و تقویت دیدگاه مدیران برخی از موضوعات مورد اشاره مدیران روابط عمومی در این وبینار بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد