درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42984صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 11:41
پیام وزیر ورزش به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش شارا متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

عصر حاضر، عصر ارتباطات و تعاملات گسترده جهانیان بوده و هر روزه شاهد بروز تحولات بنیادین و اساسی در حوزه‌های گوناگون هستیم.


قدر مسلم این‌که، نام‌گذاری این روز خجسته به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومی، خود مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابط‌عمومی‌ در عرصه آگاهی‌بخشی دوسویه به ارکان تصمیم‌گیر دستگاه‌ها و افکار عمومی است.

علم ارتباطات و دست‌اندرکاران فعال در حوزه روابط عمومی و رسانه، به مثابه شریان‌های حیاتی آگاهی بخشی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان‌ها به شمار می‌آیند و به همین دلیل، این حوزه در جایگاه نهادی، ستادی و اجرایی هر دستگاهی، سهمی مهم و انکارناپذیر به خصوص در روند اطلاع‌رسانی و انسجام‌بخشی به افکار عمومی دارد.


در واقع کار شاخص روابط ‌عمومی، به ویژه در دو بخش ورزش و جوانان به ثمر رساندن مجموعه‌ی تلاش‌ها و اقدامات آگاهانه مبتنی بر برنامه‌ریزی به منظور کسب تفاهم متقابل بین سازمان و افراد صاحب نظر بوده تا به شکلی قدرتمند و در نقش یک آیینه تمام‌نما، علاوه بر برون‌داد اتفاقات و رویدادهای درون‌سازمانی، پاسخ‌های صریح، دقیق و شفاف در زمان مقتضی را به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود در حوزه های مختلف این مجموعه ارائه دهد.


این همان نقشی است که روابط‌عمومی‌ها در هر برهه‌ای از زمان به منظور آگاهی‌بخشی به جامعه و شفاف‌سازی تمامی عرصه‌ها، به عهده گرفته‌اند.

امروز نقش بی‌بدیل روابط‌عمومی و رسانه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و رسانه‌ها به عنوان یکی از ابزارهای حکمرانی شایسته، در شرایط جدید دنیا به نحوی نقش‌آفرینی می‌کنند که به صراحت می‌توان گفت امروز رسانه، با سایر منابع در اختیار کشورها برای توسعه، برابری می‌کند.

بدون تردید، روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه‌های اجتماعی ایفاگر بوده و خواهند بود.


روابط‌عمومی هر دستگاه می‌تواند با بهره‌جویی از علم و دانش روز، نقش والایی را در امر داده پردازی از نیازهای جامعه و امکانات موجود، پیوند مستحکمی را میان اهداف سازمانی با مطالبات بیرونی برقرار سازد.


اینجانب، فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی فرهیختگان عرصه آگاهی‌بخشی، ارتباطات و رسانه به ویژه در حوزه ورزش و جوانان را تبریک گفته و از درگاه خداوند تبارک توفیق روز افزون خواستارم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد