درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42970صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 05:35
سخنگوی دولت: ما نیاز به یک پویش نظری در ارتباط با وظایف جامعه اطلاعاتی و ارتباطی با کرونا داریم
ربیعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی درباره اقدامات جامعه اطلاعاتی و ارتباطی در دوران کرونا سخن می‌گوییم، نمی‌توانیم نسبت جامعه اطلاعاتی و ارتباطی با کرونا را مورد بحث قرار ندهیم. ما نیاز به یک پویش نظری در ارتباط با وظایف جامعه اطلاعاتی و ارتباطی با کرونا داریم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سخنگوی دولت گفت: به نظر من بار روانی اشباع بیش‌ازحد نوعی از اخبار و اطلاعات از آثار اقتصادی کرونا امروز ویرانگر عمل می‌کند در بخشی جاها ویرانگرتر هم عمل کرده است.
 
 به گزارش شارا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران و رئیسان روابط عمومی‌ها در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تبریک «روز جهانی ارتباطات» به جامعه ارتباطی و اطلاع‌رسانی کشور، گفت: امیدوارم به برکت شب‌های قدر و تلاش‌های اعضای این جامعه تا امروز و تداوم آن در آینده، بتوانیم جامعه‌ای فعال‌تر و پویاتر در مقابله با همه مشکلات، به ویژه در مسیر مبارزه با کرونا و مقاومت برابر تحریم داشته باشیم تا به بهبود زندگی مردم کمک کند.
 
 دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری افزود: در اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز فعال بودم و مخالف تشکیل این‌گونه ستادها در ساختار دولت هستم؛ اما یک نظر قوی‌تر وجود دارد که با توجه به ساختار اقتصادی و جغرافیایی و مرزهای کشور نیازمند به ستاد هستیم قطعاً لایه‌هایی در این ستاد است که دیده نمی‌شود.
 
 ربیعی با اشاره به ارتباط فعالیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برنامه‌های توسعه کشور تصریح کرد: فعالیت این ستاد با حفظ اشتغال و فقرزدایی و تولید در کشور نیز ارتباط مستقیم دارد.
 
 وی به دو بخش قاچاق ورودی و خروجی کالا از کشور اشاره کرد و گفت: بیشترین قاچاق ورودی به کشور در بخش کفش و پوشاک، لوازم‌آرایش و لوازم‌خانگی و قطعات خودرو است.
 
 ربیعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی درباره اقدامات جامعه اطلاعاتی و ارتباطی در دوران کرونا سخن می‌گوییم، نمی‌توانیم نسبت جامعه اطلاعاتی و ارتباطی با کرونا را مورد بحث قرار ندهیم. ما نیاز به یک پویش نظری در ارتباط با وظایف جامعه اطلاعاتی و ارتباطی با کرونا داریم.
 
 سخنگوی دولت اضافه کرد: همه ما در دهه‌های اخیر واقف هستیم که جهان ارتباطات مسائل مختلفی داشته است و امروز پرسش‌های زیادی درباره آثار جدید و تحولات آینده فرآیندهای ارتباطی در پیش روی ماست. شاید اگر یک روز درباره جهانی شدن و جهانی‌سازی نزاع بود، هر چه بود آثار آن آثار واقعی بود.
 
 وی ادامه داد: ما امروز با بیماری‌های جهانی شده روبه‌رو هستیم بیماری‌هایی که قطعاً بر فرآیندهای ارتباطات، زمینی، هوایی و دریایی و ارتباطات انسانی استوار شد و ارتباطات دیجیتال هم به‌سرعت آثار و اپیدمی روانی خود را به‌جای داشته است به‌طوری‌که یک درگیری فیزیکی داشتیم یک درگیری روانی انسان‌ها. به‌هرحال موج فناوری‌های ارتباطی در بیماری‌های جهانی تأثیر زیادی داشته است و ما امروز با آن مواجه هستیم.
 
 دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا باید در مورد نقش ارتباطات بیشتر بحث کنیم، گفت: دوران کرونا ما را به فهم جدیدتر و تأمل عمیق‌تر واداشته است. ما در بعد ارتباطات با نوعی شوک مواجه شدیم که با هیچ هراس رسانه‌ای و زیستی با قبل خودش قابل‌مقایسه نیست.
 
 وی ادامه داد: به نظر من بار روانی اشباع بیش‌ازحد نوعی از اخبار و اطلاعات از آثار اقتصادی کرونا امروز ویرانگر عمل می‌کند در بخشی جاها ویرانگرتر هم عمل کرده است.
 
 ربیعی با اشاره به اینکه جامعه ما امروز با سردرگمی و فشارهای روانی بسیاری روبرو هست، گفت: همه ما در اخبار می‌بینیم که مردم آمریکا، بریتانیایی‌ها و آلمانی‌ها در اعتراض به آنچه قرنطینه بود، بیرون ریختند. ما این اخبار را بسیار سرسری نگاه کردیم. من فکر می‌کنم این یک اعتراض به شرایط روحی و روانی کرونا است و نشان می‌دهد که تعادل‌های اجتماعی - روانی به هم ریخته است.
 
 سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: بیرون ریختن مردم با اسلحه در آمریکا آن هم در جامعه‌ای که معنابخش‌های زندگی هم کمتر هست، نوعی اعتراض به آثار روانی پدیده کرونا است. ما حق نداریم صرف این اخبار را مطالعه کنیم و به نظرم نیاز به یک مطالعه عمیق‌تر داریم.
 
 وی گفت: امروز هر کدام از ما به جامعه نگاه کنیم نوعی احساس بی‌اتکائی ممکن است اپیدمی شود. نیاز به حمایت اجتماعی و حمایت از هم را احساس می‌کنیم و این نیازها در حال رشد است.
 
 ربیعی اضافه کرد: من قبلاً درباره حفاظت از جان توأمان در برابر تهدید سلامت و تهدید معیشت هم نوشتم و هم گفتم. امروز در روز جهانی ارتباطات از ضرورت حفاظت از تعادل‌های روانی و اجتماعی صحبت کنم و معتقد هستم مفهوم امنیت انسانی باید بازتعریف شود.
 
 وی تصریح کرد: حفاظت از جان و روان در مقابل تهدید سلامت و تهدید معیشت امروز یک مسئله جدی است
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد