درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42962صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:37
مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای: مهندس راه، راه روابط عمومی را برای همیشه هموار کرد
منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر رروابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن تبریک فرا رسیدن27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به تمامی فرهیختگان و فعالان در این عرصه، از یک راهبرد کاربردی و عملیاتی در حوزه روابط عمومی سازمان متبوع و قابل تسری در حوزه روابط سایر سازمانها خبر داد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر رروابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن تبریک فرا رسیدن27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به تمامی فرهیختگان و فعالان در این عرصه، از یک راهبرد کاربردی و عملیاتی در حوزه روابط عمومی سازمان متبوع و قابل تسری در حوزه روابط سایر سازمانها خبر داد.


مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: همواره در جایگاه کارمندمخاطب و کارشناس روابط عمومی در سال هایی که در بخش دولتی فعالیت داشتم، تصویر شفافی از عملکرد روابط عمومی دراین بخش نداشتم و تصویر غالب و عینی این بود که روابط عمومی متصل به مدیر ارشدسازمان است و نیازهای ارتباطی و اطلاع رسانی آن را صرفا مطرح و پیگیری می کند. و در اغلب دستگاه ها این موضوع ملموس بود. وی افزود: دوسال پیش زمانی که وارد روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای شدم، در اولین روز کاری ام با بحران مطالبات رانندگان بخش جمل ونقل جاده ای مواجه بودم که ازیک سو تصویر ذهنی اشاره شده از عملکرد و رویکرد غالب روابط عمومی مبنی برچشم و گوش رئیس سازمان را داشتم و از سوی دیگر رانندگان انتظاراتی داشتند که بیم آن می رفت در پاسخ گویی شفاف ،با این رویکرد در تضادباشد تا اینکه رئیس سازمان و مهندسی که تخصص آن در راه و راهداری بود در اولین نشست کاری، راه را برای همیشه با جمله کلیدی و راهبردی برای من و همکارانم در روابط عمومی هموار کرد.


فخاران با اشاره به این راهبرد تبین شده از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت: روابط عمومی سازمان و بخش حمل ونقل و راهداری باشید نه روابط عمومی رئیس سازمان.که با چنین راهبردی توانستیم با پشتوانه قوی و با آرامش خاطر دردوران مطالبات رانندگان، حضور استراتژی مند داشته باشیم و در جائیکه رانندگان بعضا از رئیس سازمان انتقاد می کردند ، مراتب اعتراض آنان را شفاف منتقل و منتشر می کردیم و این امر زمینه اعتماد رانندکان تلاشگر حمل ونقل جاده ای را برانگیحت و به لطف الهی همراهی مورد انتظار حاصل شد.


مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تصریح کرد: این راهبرد شاکله اعتقادی رئیس سازمان بود و با وجود مطالبات اعترض گونه رانندگان،در میان آنها حضور می یافت و به دقت خواسته های آنان را استماع می کرد و تاکید داشت که به جای حرف ایشان، مطالبات رانندگان را مطرح و پیگیری کنیم و بعد از آن نیز در همه امور از تبلیغ خودش و استفاده از تصاویر و فیلم و انتشار آن، تلاش دارد که ممانعت کند و اعتقاد دارد این فرصت برای ذی نفعان و کاربران تخصیص یابد.


وی خاطر نشان کرد: شایداین راهبرد در سازمان ها یا در محافل تخصصی و هم اندیشی فرهیحتگان روابط عمومی در قالب شعار گونه مطرح شده باشد اما به عنوان یک راهبرد عملیاتی ،ازسوی روسای سازمان کمتر پشتیبانی می شده است . از اینرو در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت یافتم تا ضمن طرح این موضوع ، از تمام همکارانم که در اجرای این راهبرد در ستاد مرکزی و استانها اهتمام ورزیدند، تشکر و قدردانی کنم و انتظار می رود مدیران کل استانها نیز با همراهی بیش از پیش مدیران روابط عمومی، حافظ میراث گرانبهای ریاست سازمان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و توجه به مخاطب محوری در سازمان به جای مدیر محوری محض باشند و در خاتمه از همه آنان و کسانی که با اندیشه ورزی صحیح و انسان محوری و مخاطب محوری، داعیه اعتلا ی خدمت در عرصه ارتباطات و روابط عمو می را دارند ، مراتب سپاس و قداردانی خود را به عنوان عضو کوچک جامعه روابط عمومی اعلام می دارم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد