درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:17   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42957صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:25
مدیر روابط عمومی مبین‌وان کیش: صداقت در انعکاس اخبار سوگندنامه نانوشته روابط عمومی ها
وحید قربانی، مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت مبین وان کیش، ضمن تبریک فرارسیدن روز و هفته روابط عمومی‌ گفت: «روابط عمومی» پیشانی یک مجموعه برای ارتباط با بازار کسب‌و‌کار، سهامداران و مردم است و نقش بسزایی را در این زمینه ایفا می‌کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وحید قربانی، مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت مبین وان کیش، ضمن تبریک فرارسیدن روز و هفته روابط عمومی‌ گفت: «روابط عمومی» پیشانی یک مجموعه برای ارتباط با بازار کسب‌و‌کار، سهامداران و مردم است و نقش بسزایی را در این زمینه ایفا می‌کند.


قربانی عملکرد واحد روابط‌عمومی را تسلی بخش فعالیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها دانست و بیان کرد: روابط عمومی تاثیر مهمی در شفاف‌سازی عملکرد یک مجموعه و یا یک شرکت دارد از این رو بسیار مهم است که شفافیت را که یکی از مهم‌ترین اصول شرکت‌های بورسی است سر لوحه امور قرار داد و زمینه ای فراهم کرد تا سهامداران به خوبی از تمامی امور مور نیاز خود مطلع باشند.


به عقیده وحید قربانی، هر چه واحد روابط عمومی در یک مجموعه (سازمان یا شرکت) بهتر و موثرتر عمل کند، قطعا شاهد تاثیر مثبت آن مجموعه در حوزه کسب‌و‌کار و مخاطبین اون حوزه از کسب و کار و یا سازمان و حتی جامعه خواهیم بود.


مدیر ارتباطات شرکت مبین وان با بیان این‌که از جمله وظایف پر اهمیت روابط عمومی در هر مجموعه، وظایف درون سازمانی برای اعضای پرسنل سازمان و همچنین برندینگ درست مجموعه است، همچنین برنامه ریزی جامع در حوزه مسئولیت های اجتماعی جز شاخص ترین اولویت های یک روابط عمومی پویا و فعال است.


وی در خصوص وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی روابط عمومی گفت: بعد ازبالاترین مقام مدیریت هر مجموعه، واحد های ارتباطات و روابط عمومی‌ها در یک مجموعه، نهاد و یا سازمان و شرکت قرار دارند. در واقع روابط‌عمومی در هر نهاد بازوی قدرتمندی محسوب می‌شود که در این میان همچون آینه، می تواند عملکرد آن مجموعه را شفاف به جامعه نشان دهد.


وحید قربانی در رابطه با چالش های روابط عمومی ها در ایران نیز ابراز کرد : چالش های پیش روی واحد های ارتباطات و روابط عمومی در مجموعه‌های دولتی، خصوصی، بورسی با یکدیگر متفاوت است و می بایست این چالش ها را با نگاه به ظرفیت ها و اهداف، چشم انداز و وظایف مطروحه برای هر سازمانی به صورت جداگانه بررسی نمود.


اما اگر بخواهیم به صورت کلی به چالش های بزرگ مشترک در امور ارتباطات و روابط عمومی اشاره نماییم می بایست گفت: در کل واحد های روابط عمومی‌ به واسطه اینکه باید به خوبی بازخورد عملکرد مجموعه را در جامعه منعکس کنند، اگر درگیر فضاسازی شوند و به دنبال جوسازی‌های رسانه‌ای باشند، شاید در ظاهر موجب شوند تا آن مجموعه سود ببرد اما در عمل جامعه و خود مجموعه را متضرر خواهند نمود و در آینده نزدیک موجب بروز خسارات فراوان به اعتماد عموم مردم به امر اطلاع رسانی و همچنین نام آن مجموعه خواهند شد.


قربانی معتقد بود یک سوگند نامه نانوشته ای در بین مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی وجود دارد و آن، صداقت، شفافیت و نیز رفتار حرفه ای درست در انعکاس اخبار و فعالیت‌ها و همچنین جذب و تحلیل بازخوردهاست.


این مدیر روابط‌عمومی در بیان پیشنهاد‌هایی برای عملکرد هر چه بهتر روابط عمومی‌ها نیز گفت: ایجاد یک فلوچارت در زمینه ارتباط یک واحد روابط عمومی با رسانه‌ها، می بایست از اولویتهای ابتدایی برنامه‌ریزی های یک روابط عمومی در ابتدای سال باشد و بتوان ترسیم نمود که قدم به قدم چگونه باید با رسانه ها همکاری نمود تا زمینه بهترین اطلاع رسانی به موقع را برای اهداف طراحی شده ترسیم نمود .


در حوزه تبلیغات نیز به همین صورت می بایست پیش رفت. قطعا یک روابط عمومی پویا و با برنامه می بایست پلن تبلیغات مناسب در عرصه‌های مختلف را نیز در ابتدای یک سال طراحی و ترسیم نماید تا بتواند بر اساس اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت طرح ریزی شده عملکرد خود را محک زند و نقاط ضعف نیز را در طول مسیر اجرای برنامه یکساله و بلند مدت به موقع جبران نماید .


مدیر روابط عمومی مبین‌وان در پایان در رابطه با فعالیت‌های برنامه ریزی شده و اجرا شده واحد ارتباطات شرکت مبین وان در 2 سال راه اندازی خود نیز اینگونه توضیح داد: ما در مجموعه مبین وان پس از راه اندازی وحد ارتباطات در ابتدای سال 1397 و ریل گذاری برنامه ریزی های مورد نظر در سال 97 سعی کردیم در سال ۹۸ علاوه بر ادامه مسیر ریل گذاری شده در سال گذشته نیازی در مجموعه خود حس کردیم که بهتر است وظیفه تولید دانش در حوزه کسب و کار مبین وان که سرویس های دیجیتال است را نیز با بضاعت اندک آغاز نماییم از این رو به شناسایی و انتخاب 4 عنوان کتاب مرجع در مجامع بین المللی پرداختیم و ترجمه آن منابع را آغاز نمودیم که تا اکنون توانسته ایم 2 عنوان کتاب را ترجمه و آماده رونمایی و ارائه نماییم و انشالله در سال پیش رو 2 عنوان باقی مانده را نیز به اتمام می رسانیم .


همچنین باتوجه به نقض کودکان و نوجوانان در خانواده ها و جامعه و میزان نفوذ استفاده از بستر تلفن همراه در این قشر تصمیم گرفته شد تا بتوانیم برد گیمی را طراحی و تجاری و تولید انبوه برسانیم تا از آن طریق فرهنگ استفاده درست از تلفن همراه، اپلیکیشن ها و موارد مرتبط در این حوزه را در قالب یک بازی سرگرم کننده آموزش دهیم.


وحید قربانی مدیرارتباطات شرکت مبین وان همچنین گفت: این دست فعالیت ها جز مواردی است که در قالب مسئولیت اجتماعی احساس کردیم در یک شرکت مبتنی بر دانش می بایست آغاز گردد تا به توان با این دست فعالیت ها تاثیر هر چند کوچک مثبتی بر روی مجموعه و جامعه بگذاریم.


وی با تاکید بر ضرورت گسترش ارتباط روابط‌عمومی‌ها با جامعه، اظهار کرد: ما باید سعی کنیم رابطه خودمان با جامعه را بسیار گسترش دهیم تا بازخورد‌های واقعی را در زمینه های مختلف اعم از حوزه کسب‌وکار و مخاطبین خاص خودمان دریافت کنیم. این موضوع بسیار کمک می‌کند که روابط عمومی بداند در لحظه، در چه نقطه و جایگاهی قرار دارد و آیا جریان ساخته شده و پیش روی آن سازمان درست است یا خیر.


در این شرایط می‌تواند تصمیم بگیرد روند خود را ادامه دهد یا تغییراتی را ایجاد کند‌. اینکه بتوانیم بازخورد درست بگیریم ،crm(مدیریت ارتباط با مشتری) خوبی داشته باشیم و مشتریان را شریک خودمان بدانیم در این دوره زمانه بسیار حائز اهمیت است.


مدیر روابط عمومی مبین وان کیش در پایان اظهار کرد: اگر بتوانیم کاری کنیم مشتری و استفاده کننده از خدمات ارائه شده توسط سازمان و یا مجموعه خود را از خود بدانیم و بتواند از شما حال خوب دریافت کند و کسب وکار ما را خوب درک کند، در نهایت شریک خوبی برای ما خواهد شد. این بسیار نکته مهمی است و باید در روابط عمومی نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد