درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42933صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:13
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط عمومی برتر از ویژگی تحلیل گری برخوردار است
عملکرد روابط عمومی بانک توسعه تعاون در انعکاس خدمات و دستاوردهای توسعه‌ای بانک قابل‌توجه و ارزشمند بوده و از این حیث از سرآمدان نظام بانکی به شمار می‌رود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تحلیل گری را از ویژگی روابط عمومی برتر دانست.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات روابط عمومی که به‌صورت حضوری در جمع همکاران روابط عمومی ستاد بانک و به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیران و همکاران روابط عمومی استان‌ها برگزار گردید خاطرنشان کرد: روابط عمومی برتر با احاطه به وظایف تخصصی حوزه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات؛ نقش روابط عمومی را از حالت تبیین‌کننده وضعیت کنونی و توجیه‌کننده عملکرد سازمان فراتر برده و با تحلیل محیط داخلی و پیرامونی سازمان، مشاوره‌های لازم به مدیران ارشد سازمان در راستای تصمیم سازی و تصمیم‌گیری ارائه می‌دهد تا سازمان در بهترین مسیر خدمات‌رسانی و تأمین حداکثر رضایت مشتریان قرار گیرد.
 
 فتاحی در همین زمینه افزود: عملکرد روابط عمومی بانک توسعه تعاون در انعکاس خدمات و دستاوردهای توسعه‌ای بانک قابل‌توجه و ارزشمند بوده و از این حیث از سرآمدان نظام بانکی به شمار می‌رود.
 
 وی در ادامه با اشاره به ترویج گسترده بانکداری الکترونیک در جامعه و همچنین فراهم‌سازی بسترهای موردنیاز جهت اجرای بانکداری دیجیتال در کشور گفت: دیجیتالی نمودن فرآیندها و توجه و احترام به سلایق و انتخاب مشتریان از الزامات مورد تأکید وزارت امور اقتصادی و دارایی و از مقتضیات جامعه نوین می‌باشد که گام‌های مثبتی در این زمینه در بانک توسعه تعاون برداشته‌شده است و نقش روابط عمومی در راهبری مکانیزم های ارتباطی و رعایت اصول مشتری مداری حائز اهمیت است.
 
 فتاحی فعالیت‌های روابط عمومی مبتنی بر برنامه راهبردی و عملیاتی را از مزیت‌های این واحد در بانک توسعه تعاون نام برد و افزود: هر چه تأکید بر اجرای برنامه‌های تدوین‌شده بیشتر باشد، همکاران در استان‌ها بهتر در مسیر حرفه‌ای و تخصصی قرار می‌گیرند و از کارکردهای غیرتخصصی فاصله می‌گیرند و در میان‌مدت و بلندمدت، آثار فعالیت حرفه‌ای آن‌ها در زمینه‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مشخص گردیده و سطح کارآمدی و اثربخشی مجموع عملکرد استان نیز اعتلا خواهد یافت.
 
 عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نقش همکاران روابط عمومی در استان‌ها را به‌عنوان مشاوری امین و راهبردی در حوزه مسائل درون و برون‌سازمانی عنوان نمود و بر تقویت جایگاه و حفظ شأنیت همکاران روابط عمومی استان‌ها تأکید نمود.
 
 در این جلسه که با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب همراه بود، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توضیحاتی در خصوص عملکرد روابط عمومی بانک در سطح ستاد و استان‌ها ارائه داد و برنامه راهبردی و عملیاتی سال جاری را تبیین نمود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد