درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42932صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:09
روابط عمومی عنصر تاثیرگذار در توسعه فرهنگ بیمه
دکتر یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون - صنعت بیمه علارغم پیشرفت درچند سال اخیر نیازمند ارتفاء جایگاه خود در اقتصاد کشور است و دراین بین روابط‌عمومی این صنعت به عنوان یکی از عناصر تاثیرگذار در توسعه فرهنگ بیمه، نقش پررنگ و بسزایی دارد و با ایفای نقش آموزشی ،تبلیغاتی و خبری خود با استفاده از شیوه های مناسب، در آگاهی بخشی وایجاد تحول وانگیزه موثر خواهند بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صنعت بیمه علارغم پیشرفت درچند سال اخیر نیازمند ارتفاء جایگاه خود در اقتصاد کشور است و دراین بین روابط‌عمومی این صنعت به عنوان یکی از عناصر تاثیرگذار در توسعه فرهنگ بیمه، نقش پررنگ و بسزایی دارد و با ایفای نقش آموزشی ،تبلیغاتی و خبری خود با استفاده از شیوه های مناسب، در آگاهی بخشی وایجاد تحول وانگیزه موثر خواهند بود.


از زمان ملی شدن شرکتهای بیمه دروقایع پس ازانقلاب اسلامی و تبدیل شرکتهای بیمه خصوصی به شرکتهای ملی شده تا ابتدای سال 1382 شمسی فقط چهار شرکت بیمه دولتی فعالیت می کردند. پس از تصویب آزاد سازی صنعت بیمه و صدورمجوز تاسیس شرکتهای خصوصی درفاصله زمانی کوتاهی تعداد شرکتهای بیمه به بیش ازسی شرکت بیمه رسید. این فاصله زمانی به قدری کوتاه بود که صنعت بیمه نتوانست سرمایه های انسانی مورد نیاز خود را تربیت نماید. لذا یک شکافی بین مهارتهای مورد نیاز صنعت بیمه و مهارتهای موجود در بازار بیمه ایجاد شد بنده نام این شکاف ایجاد شده را «خلاء دانش»می نامم.

 

این خلاء نشان دهنده عمق نیاز صنعت بیمه به آموزش و تربیت نیروی انسانی است. از سوی دیگر تعداد نمایندگان صنعت بیمه به شدت افزایش یافته است. عدم آشنایی این بخش از صنعت بیمه با مفاهیم بنیادین بیمه می تواند آسیب جدی به اعتماد جامعه نسبت به این صنعت وارد نماید.

 

ازسوی دیگر نوع آموزش در صنعت بیمه در دنیا از نوع آموزشهای کاربردی است اصطلاحاً از نوع آموزشهایی که به آن یادگیری ازطریق انجام دادن گفته می شود. بنابراین برای آنکه بتوانیم اعتماد عمومی در جامعه نسبت به بیمه را افزایش دهیم بایدازاین طریق، نسبت به توسعه صنعت بیمه وافزایش ضریب نفوذ بیمه برنامه ریزی کنیم. همچنین ازآنجاییکه صنعت بیمه یک صنعت وارداتی است،انتقال دانش دراین رشته نیازبه ارتباط با مراکز آموزش معتبر بین المللی بسیارمهم است وباید دراین مسیر گام های موثرتری را برداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد