درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42930صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 14:59
اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری ...
حمیدرضا عظیمی. مدیر امور ارتباطات و روابط عمومی - عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای انسان اجتماعی، بهترین حالت ارتباط، زمانی است که بداند در شرایط استثنایی و بحرانی، تنها نیست.


بحرانی که همیشه بی خبر از راه می رسد و آینده را از گذشته متمایز و با جزئیات شگفت آوری همراه و برداشت ها و به همان میزان تفکر و عملکرد ما را تغییر می دهد. اتفاقاتی که قرار بود غیرقابل توقف باشد، متوقف و مواردی که تصور می شد، غیرممکن است، اتفاق می افتد.


در چنین شرایطی، ارتباطات و کانال ها و ابزار نوین ارتباطی که خود زمانی موجب بروز تغییرات و شوک در میان مردم و جوامع بوده اند، حال به گونه ای نظام مند و هماهنگ در راستای تقویت روحی و معنوی و حمایت عمومی، با قدرتی بی سابقه به میدان آمده و پیام مهر و دوستی، لبخند و آرامش را به همگان هدیه و چراغ امید را در دلها روشن می سازد.


در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا که تمام مردم و کشورهای دنیا درگیر آن می باشند، فارغ از رفتار حکومت های مختلف، نکته ای که در تغییر رفتار انسانها و اعضای آن جوامع برداشت می شود، حس همدلی و کمک و همچنین اشتراک گذاری تجربیات تلخ و شیرین خود با هدف انتقال نتایج آزمون های رفتاری و آموزش مهارت ها و تماما نوعی همراهی و مشارکت جمعی برای عبور از بحران است که موجب شده، نقش فردی هر یک از اعضای جامعه به عنوان کنشگر روابط عمومی و اجتماعی، پررنگ تر از گذشته شود.


عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.


اینجانب ضمن قدردانی از وفاداری، همدلی و تعهد یکایک افراد جامعه که هریک به عنوان فعال عرصه حساس و مسئولیت آفرین روابط عمومی کشور به خوبی نشان دادند، بنی آدم اعضای یکدیگرند... ، فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه عزیزان درمسیر خدمت، آرزوی توفیق روزافزون دارم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد