درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42930صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:35
اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری ...
حمیدرضا عظیمی. مدیر امور ارتباطات و روابط عمومی - عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای انسان اجتماعی، بهترین حالت ارتباط، زمانی است که بداند در شرایط استثنایی و بحرانی، تنها نیست.


بحرانی که همیشه بی خبر از راه می رسد و آینده را از گذشته متمایز و با جزئیات شگفت آوری همراه و برداشت ها و به همان میزان تفکر و عملکرد ما را تغییر می دهد. اتفاقاتی که قرار بود غیرقابل توقف باشد، متوقف و مواردی که تصور می شد، غیرممکن است، اتفاق می افتد.


در چنین شرایطی، ارتباطات و کانال ها و ابزار نوین ارتباطی که خود زمانی موجب بروز تغییرات و شوک در میان مردم و جوامع بوده اند، حال به گونه ای نظام مند و هماهنگ در راستای تقویت روحی و معنوی و حمایت عمومی، با قدرتی بی سابقه به میدان آمده و پیام مهر و دوستی، لبخند و آرامش را به همگان هدیه و چراغ امید را در دلها روشن می سازد.


در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا که تمام مردم و کشورهای دنیا درگیر آن می باشند، فارغ از رفتار حکومت های مختلف، نکته ای که در تغییر رفتار انسانها و اعضای آن جوامع برداشت می شود، حس همدلی و کمک و همچنین اشتراک گذاری تجربیات تلخ و شیرین خود با هدف انتقال نتایج آزمون های رفتاری و آموزش مهارت ها و تماما نوعی همراهی و مشارکت جمعی برای عبور از بحران است که موجب شده، نقش فردی هر یک از اعضای جامعه به عنوان کنشگر روابط عمومی و اجتماعی، پررنگ تر از گذشته شود.


عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.


اینجانب ضمن قدردانی از وفاداری، همدلی و تعهد یکایک افراد جامعه که هریک به عنوان فعال عرصه حساس و مسئولیت آفرین روابط عمومی کشور به خوبی نشان دادند، بنی آدم اعضای یکدیگرند... ، فرارسیدن 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه عزیزان درمسیر خدمت، آرزوی توفیق روزافزون دارم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد