شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی با تبریک 27اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی با تبریک این روز به فعالان عرصه روابط عمومی، رصد بازخورد خدمات سازمان از ذینعان در کنار اطلاع رسانی هوشمندانه را از شاهکارهای روابطعمومیهای موفق دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل، محمد علی غفاری با بیان اینکه روابط عمومی دست راست هر مدیر و سازمان است و نقش موثری در تکامل خدمات سازمان را دارد، تصریح کرد که نقش موثر روابط عمومی درفرآیند خدمات سازمان به ذینفعان و اینکه سازمان در چه جایگاهی از سطح خدمات و رضایت مردم قرار دارد، واقعیتی انکارناپذیر است .
وی با بیان اینکه شفاف سازی از خدمات سازمان و آگاهی بخشی به افکارعمومی و ذینعغان سازمان در قالب اطلاع رسانی هدفمند، صریح،سریع و به موقع از بخشنامه ها و دستورالعمل ها را رسالت خطیری را متوجه روابط عمومی در امر فرهنگ سازی مالیاتی نموده است، تصریح کردکه در سازمان امور مالیاتی امر فرهنگ سازی مالیاتی از حیاتی ترین مقوله های راهبردی محسوب می شود .
وی اظهار کرد رصد بازخورد خدمات سازمان و دریافت نقطه نظر خدمات بگیران را وظیفه ای کلیدی برای روابط عمومی دانست و اظهارداشت که این مهم در قالب پرسشگری از مخاطبان، نظر سنجی و صندوق پیشنهادات ممکن خواهد بود و خوشبختانه در سازمان امور مالیاتی سامانه 1526فرصت خوبی را برای دسترسی به دیدگاه و نظر مودیان محترم مالیاتی فر اهم کرده است.
مهندس غفاری به بهبود جایگاه فرهنگ مالیاتی در جامعه و بویژه در بین فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی باید تقدیر کرد از عاملان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه که در پردازش این فرهنگ و نهادینه کردن آن در افکارعمومی ایفای نقش موثر داشته اند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد دراین پیام تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از خدمات روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، اداره کل و رسانه های خبری از جمله واحد خبر صداوسیما، رادیو، خبرگزاری ها، سایت های خبری و نشریات مکتوب که در فراگرد ارتباط دو سویه در راستای ترویج فرهنگ مالیاتی منشا خدمات ارزشمندی بوده اند، تقدیر کرد.
|