درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:44   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42924صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:41
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد: رصد بازخورد فعالیت های سازمان از شاهکارهای روابط عمومی است
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی با تبریک 27اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی با تبریک این روز به فعالان عرصه روابط عمومی، رصد بازخورد خدمات سازمان از ذینعان در کنار اطلاع رسانی هوشمندانه را از شاهکارهای روابط‌عمومیهای موفق دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی با تبریک 27اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی با تبریک این روز به فعالان عرصه روابط عمومی، رصد بازخورد خدمات سازمان از ذینعان در کنار اطلاع رسانی هوشمندانه را از شاهکارهای روابط‌عمومیهای موفق دانست.


به گزارش روابط عمومی اداره کل، محمد علی غفاری با بیان اینکه روابط عمومی دست راست هر مدیر و سازمان است و نقش موثری در تکامل خدمات سازمان را دارد، تصریح کرد که نقش موثر روابط عمومی درفرآیند خدمات سازمان به ذینفعان و اینکه سازمان در چه جایگاهی از سطح خدمات و رضایت مردم قرار دارد، واقعیتی انکارناپذیر است .


وی با بیان اینکه شفاف سازی از خدمات سازمان و آگاهی بخشی به افکارعمومی و ذینعغان سازمان در قالب اطلاع رسانی هدفمند، صریح،سریع و به موقع از بخشنامه ها و دستورالعمل ها را رسالت خطیری را متوجه روابط عمومی در امر فرهنگ سازی مالیاتی نموده است، تصریح کردکه در سازمان امور مالیاتی امر فرهنگ سازی مالیاتی از حیاتی ترین مقوله های راهبردی محسوب می شود .


وی اظهار کرد رصد بازخورد خدمات سازمان و دریافت نقطه نظر خدمات بگیران را وظیفه ای کلیدی برای روابط عمومی دانست و اظهارداشت که این مهم در قالب پرسشگری از مخاطبان، نظر سنجی و صندوق پیشنهادات ممکن خواهد بود و خوشبختانه در سازمان امور مالیاتی سامانه 1526فرصت خوبی را برای دسترسی به دیدگاه و نظر مودیان محترم مالیاتی فر اهم کرده است.


مهندس غفاری به بهبود جایگاه فرهنگ مالیاتی در جامعه و بویژه در بین فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی باید تقدیر کرد از عاملان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه که در پردازش این فرهنگ و نهادینه کردن آن در افکارعمومی ایفای نقش موثر داشته اند.


مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد دراین پیام تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از خدمات روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، اداره کل و رسانه های خبری از جمله واحد خبر صداوسیما، رادیو، خبرگزاری ها، سایت های خبری و نشریات مکتوب که در فراگرد ارتباط دو سویه در راستای ترویج فرهنگ مالیاتی منشا خدمات ارزشمندی بوده اند، تقدیر کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد