درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 09:09
روابط عمومی قوی و دستاوردهای بزرگ
امروز روابط‌عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز روابط‌عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد.
 
 روابط عمومی بازوی تقویت مدیریت، مدیرعامل و مسئول است و یک روابط عمومی قوی همواره تلاش خود را می‌کند تا سازمان و همچنین مسئولان و همکاران خود را در سازمان به موفقیت برساند و موفقیت‌های سازمان متبوع خودش را پررنگ کند. روابط عمومی می‌تواند و باید در تقویت ارتباطات درون ‌سازمانی و برون سازمانی بکوشد و نقش پررنگی در سازماندهی درونی یک نهاد و موسسه دارد و می‌تواند باعث ارتقای خود و سازمانی که در آن کار می‌کند بشود. روابط عمومی همچنین در حوزه برون سازمانی نقش پررنگی دارد و می‌تواند با رصد اخبار و اتفاقات بیرونی که به او و سازمانش مرتبط است با اصلاح اشکالات باعث از بین رفتن نقطه ضعف‌ها و عیب‌های سازمان خود می‌شود.
 
 امروز روابط عمومی پل ارتباطی مردم و رسانه‌ها با سازمان‌ها هستند و یک روابط عمومی قوی با ارتباطات خوب با رسانه‌ها می‌تواند موفقیت مدیران و سازمان خود را به خوبی برای مردم نشان بدهد و منعکس بکند و این روابط عمومی است که می‌تواند موفقیت‌های یک سازمان را به خوبی نشان بدهد و اگر روابط عمومی قوی نباشد قطعا موفقیت‌های یک سازمان به خوبی دیده نخواهد شد. مدیر روابط عمومی و کارکنان آن در یک مجموعه نقش پررنگی در توسعه هر مجموعه‌ای دارد و اگر مدیریت یک مجموعه به روابط عمومی خود بها بدهد و به آن توجه کند قطعا می‌تواند در برون رفت از مشکلات مختلف موفق باشد باید 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را نه تنها به مدیران بلکه به همه کارکنان روابط عمومی و فعالان این حوزه تبریک گفت.
 
 مرتضی بلوکی مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری ایلنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد