درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42917صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 12:11
"روز ارتباطات" و "نیاز روز" متخصصان روابط عمومی
مهتاب سرخیل کارشناس ارشد ارتباطات و عضو انجمن متخصصان روابط عمومی - متخصصان روابط عمومی باید خود را در فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی جای دهند و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی را یکپارچه کرده و روند کار را با یک استراتژی هدفمند در دستور کار خود قرار دهند. چرا که امروز انتشار هر محتوایی به سرعت می تواند جهانی شود و روابط عمومی ها باید از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف و تبدیل تهدید به فرصت ها بهره مند شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هستی و تداوم حیات سازمان‌ها بویژه سازمان‌ها و مراکز انتفاعی مشتری محور، منوط به ایجاد رابطه حداکثری با جامعه پیرامون است و این رابطه از طریق واحدی به نام روابط‌عمومی برقرار و مدیریت می‌شود.
 

روابط عمومی می تواند در قامت نهادی فعال، پویا و استاندارد و کارآمد با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی رضایتمندی حداکثری را در راستای پیشرفت و تعالی سازمان متبوعش به ارمغان آورد.
 

ازین رو بهره گیری از افراد توانمند در روابط عمومی برای معرفی هرچه بیشتر دستاوردهای سازمان و ارتباط با رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در پیشرفت و توسعه سازمان ها دارد و امری اجتناب ناپذیر است.
 

 از آنجا که قدرت و سرعت تغییرات فناورانه چالش‌ها و فرصت‌های زیادی راپیش روی روابط عمومی‌ها قرار داده است، روابط عمومی‌ها باید آموزش و استفاده از جدیدترین فناوری‌های نوین را جدی گرفته و در دستور کار خود قرار دهند.
 

 یکی از موثرترین این تغییرات، رشد و فراگیری شبکه‌های اجتماعی در بین همگان است. می دانیم که این شبکه‌ها ارتباطات و تعاملات انسانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و روزبه‌روز رسوخ بیشتری در صنعت ها و کسب‌وکارهای مختلف می‌کند.
 

بدون شک در عصر رسانه های دیجیتالی، برنامه‌ریزی موفق برای برقراری ارتباط تعاملی با مخاطبان و با هدف انتقال پیام سازمان و برند آن، باعث ایجاد شهرت و تصویر مثبت از سازمان‌ها در اذهان مصرف‌کنندگان می‌شود.
 

لذا بیش از هر چیز دیگری لزوم استفادۀ هدفمند و اثربخش از ترکیبی از چنین ابزارها و کانالهای تعاملی احساس می‌شود. در این خصوص، کارشناسان باید با تیزبینی، نیازمندی‌های ارتباطات دیجیتالی سازمان خود را شناسایی و ارزیابی کرده و با ایجاد و مدیریت محتوای تخصصی، مرتبط، هدفمند و اثربخش در قالب های مختلف، سازمان خود را در مواجهه با این عرصه بسیار مهم و پیچیده یاری کنند.
 

این امر میسر نیست جز آنکه متخصصان روابط عمومی خود را با ظرفیت های فراوان این فضا وفق داده، حضور و فعالیت مستمر در فضای مجازی و استفاده از رسانه های اجتماعی را جزو الزامات فعالیتهای خود در نظر گرفته و به واسطه نیاز ذاتی به برقراری اینگونه ارتباط، برنامه‌ریزی مطلوب برای برخورداری از زیستنی مطلوب در فضای مجازی داشته باشند.
 

متخصصان روابط عمومی باید خود را در فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی جای دهند و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی را یکپارچه کرده و روند کار را با یک استراتژی هدفمند در دستور کار خود قرار دهند. چرا که امروز انتشار هر محتوایی به سرعت می تواند جهانی شود و روابط عمومی ها باید از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف و تبدیل تهدید به فرصت ها بهره مند شوند.

سرمقاله روزنامه جهان اقتصاد
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد