درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:34   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42916صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 12:17
ارتقای جایگاه روابط عمومی در کار نیست
هر چه در این سالها از پیام دوستان در روز روابط عمومی خواندم گلایه از نداشتن جایگاه و منزلت و دیده نشدن بود. اینکه ما فقط غلط گیر برخی از مدیران شده ایم، پله ارتقای آن ها هستیم و وقتی همه چیز خوب است ما فراموش شدگانیم.... خب شاید این از ذات روابط عمومی در کشور ما باشد، شاید بهتر باشد باید باور کنیم که قرار نیست جایگاه ما ارتقا یابد، قرار نیست حقوق و مزایای ما نسبت به بقیه تغییری کند.... قرار نیست ارتقا رتبه پیدا کنیم
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک روز، روز روابط‌عمومی و یک هفته، هفته ارتباطات و باز هم یک جمله کلیشه ای و آن هم "امیدواریم جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد."
 
 این جمله کلیشه ای پایه ثابت روز 27 اردیبهشت روز روابط عمومی است، البته روزی که خود روابط عمومی ها نمی گذارند فراموش شود...
 
 هر چه در این سالها از پیام دوستان در روز روابط عمومی خواندم گلایه از نداشتن جایگاه و منزلت و دیده نشدن بود. اینکه ما فقط غلط گیر برخی از مدیران شده ایم، پله ارتقای آن ها هستیم و وقتی همه چیز خوب است ما فراموش شدگانیم.... خب شاید این از ذات روابط عمومی در کشور ما باشد، شاید بهتر باشد باید باور کنیم که قرار نیست جایگاه ما ارتقا یابد، قرار نیست حقوق و مزایای ما نسبت به بقیه تغییری کند.... قرار نیست ارتقا رتبه پیدا کنیم
 
 شاید این آرزوی ارتقاء، خود دلیلی باشد بر این همه دویدن، این همه انرژی، دلسوزی و پای کار بودن...
 
 همه دوستانی که در روابط عمومی مانده اند خود قبول کرده اند که کار روابط عمومی یک کار کارمندی نیست، قبول کرده اند که باید شبانه روز باشند و البته شاید کسی نبیندشان ولی آنها باید هر لحظه حواس شان به همه چی باشد....
 
 حالا که قرار نیست تغییری در نگاه ها به روابط عمومی صورت گیرد، بهتر است ما فعالان این عرصه به جای گلایه و انتظار ارتقا، به دنبال کیفیت کار روابط عمومی و تاثیرگذاری بیشتر این بخش در سازمان ها باشیم... یا همه سختی های این کار را قبول کنیم و یا عطایش را به لقایش ببخشیم که البته اگر قرار بر ترک روابط عمومی بود هیچ کدام از دوستان این همه سال مخلصانه و بدون چشمداشت فعالیت نمی کردند...
 
 ابراهیم اژدری فعال حوزه روابط عمومی استان فارس
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد