درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:00   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42874صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 09:02
وزیر نیرو: روابط عمومی فعال در سازمان‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است
توفیق روابط‌عمومی‌ها مستلزم شناخت عمیق از وضعیت موجود، توانمندی لازم برای ارتباط­گیری با عموم مردم و تاثیرگذاری بر تفکر و تصمیمات و بایدها و نباید‌های درون سازمانی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در پیام "رضا اردکانیان" آمده است: «روابط عمومی فعال در سازمان‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. امروزه نقش روابط عمومی از اطلاع‌رسانی صرف به نهادی تصمیم­ساز و مشاوری مطلع در راستای تحقق اهداف سازمان و ذی‌نفعان تبدیل گشته است. پیچیدگی روابط انسانی و تغییر مدل‌های ارتباطی سبب شده محتوای خلاق در مورد اهداف و عملکرد سازمان و توزیع آن با بهره‌گیری از ابزارهای یکپارچه ارتباطی با هدف توسعه آگاهی یک اصل مهم محسوب گردد. بر همین اساس، توفیق روابط‌عمومی‌ها مستلزم شناخت عمیق از وضعیت موجود، توانمندی لازم برای ارتباط­گیری با عموم مردم و تاثیرگذاری بر تفکر و تصمیمات و بایدها و نباید‌های درون سازمانی است.


به گزارش شارا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این راستا، عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق باید به گونه‌ای باشد که در نهایت منجر به تبلور همدلی در بخش‌های مختلف وزارت نیرو، جامعه و افزایش سرمایه اجتماعی به عنوان مهم‌ترین عامل شتاب­دهنده حرکت توسعه در کشور شود.
از جمله مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد روابط عمومی‌های وزارت نیرو در سراسر کشور در سال ­جاری، اطلاع‌رسانی و‌ افزایش آگاهی در خصوص پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران»؛ «ساخت و سازها» و «سازوکارها» به عنوان نیروی محرکه بخش‌های گوناگون تولیدی و خدماتی وزارت نیرو در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده است. این امر، بویژه در بخش «سازوکارها» از پویش مزبور حائز اهمیت دوچندان است.


اینجانب ضمن قدردانی از تلاش­های همکاران روابط عمومی در سراسر کشور در پویش سال گذشته، تاکید می‌نمایم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی همراه با بازبینی مجموعه فرایندها، رویه‌ها و دستورالعمل‌ها و سازوکار‌ها از جمله اموری است که تلاش مضاعف ‌روابط عمومی­‌های صنعت آب و برق را در سراسر کشور می‌طلبد و می‌تواند آثاری ماندگارتر از آنچه تاکنون به دست آمده بر جای گذارد.


انتظار می‌رود این تلاش­ها، منجر به افزایش اعتماد بین مردم و سازمان‌های مرتبط با صنعت آب و برق، ارتقای سواد آب و انرژی در مخاطبان و بویژه مردم، طراحی سازوکارهای مشارکت مصرف­‌کنندگان در تصمیم­ سازی‌ها و فرایند‌ها، نوسازی اطلاعات و دانسته‌های مردم درباره وضعیت منابع آب و انرژی کشور، ایجاد ارتباط موثر و متقابل با نخبگان محلی و منطقه‌ای برای همکاری بیشتر با صنعت آب و برق و سرانجام تغییر رفتار مشترکان، کارکنان و سایر ذی‌نفعان به رفتار مطلوب شود.


در پایان، روز روابط عمومی را خدمت همه شما همکارانم در روابط عمومی‌های صنعت آب و برق تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال، قبولی طاعات و عبادات‌تان و توفیق روزافزون یکایکتان را در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی خواستارم.»

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد