درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42762صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 08:04
3 نکته برای اتصال طرفداران به مارک تجاری با محتوا
ارسال محتوای جذاب اولین قدم برای اتصال طرفداران شما با بازار و کسب وکار شماست. این که آیا شما یک شرکت مواد غذایی و نوشیدنی یا یک شرکت خرده فروشی هستید فرقی نمی کند با این تفاوت که محتوا باید مخاطبان شما را جذب کند. درهای تعامل را به روی مخاطبان خود باز کنید.
  

 

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درگیر شدن با مخاطبان امری ضروری است. از ایموجی ها، هشتگ ها و سایر رسانه های پرطرفدار استفاده نمایید و عامل انسانی را در پاسخ های خود حفظ کنید. بعلاوه تدوین استراتژی محتوا بسیار مهم است. استراتژی محتوا فقط روش دیگری برای توصیف فرآیند برنامه ریزی، توسعه و مدیریت مفید و قابل استفاده نوشتاری یا دیگر انواع محتوای تعاملی است.

 

در اینجا، سه نکته برای اتصال طرفداران به مارک تجاری بوسیله محتوا آورده شده است:


تولید و ارسال محتوای جذاب


ارسال محتوای جذاب اولین قدم برای اتصال طرفداران شما با بازار و کسب وکار شماست. این که آیا شما یک شرکت مواد غذایی و نوشیدنی یا یک شرکت خرده فروشی هستید فرقی نمی کند با این تفاوت که محتوا باید مخاطبان شما را جذب کند. درهای تعامل را به روی مخاطبان خود باز کنید.

یک برنامه تولید و ارسال پایدار ایجاد کنید


پایداری و ثبات مهم است، به خصوص وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود. این بدان معنی است که ارسال محتوای منظم بیشتر دیده می شوند البته نسبت به حساب هایی که به طور نامنظم محتوا ارسال می کنند. بعلاوه دنبال کنندگان

به برنامه ارسال شما توجه دارند و منتظر مطالب شما خواهند بود.

با مخاطبان خود درگیر شوید


ارسال محتوای جذاب و گیرا با یک برنامه ثابت ارسال، عالی است، اما کافی نیست. همچنین باید در همه سیستم عاملها با طرفداران خود درگیر شوید. این بدان معناست که به هرگونه سؤال و اظهار نظر در مورد پست های خود پاسخ دهید. این ارتباط قوی نشانگر این است که طرفداران شما توسط برند شما دیده می شوند و شنیده می شوند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد