درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42751صفحه نخست » یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 00:48
لزوم ایجاد صدای واحد در روابط عمومی ها
با شیوع ویروس کرونا و گسترش هر چه بیشتر گرایش مردم به سمت پیگیری اخبار و رخدادهای روز، اهمیت توجه به نقش روابط عمومی مشخص تر شد که در این باب لازم است مسئولان مربوطه توجه بیشتر به این جایگاه داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی در سازمانها، واحدهایی پویا و فعال هستند که قطعا نقش بسیار مثبتی را در تحقق اهداف سازمانی ایفا می کنند و با فعالیت های شبانه روزی حیات یک سازمان را تضمین می کنند.

بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی در ارتقا اهداف سازمانها، واقعیتی انکارناپذیر است که در دهه های اخیر نشان داده است سازمانهایی که در تحقق اهداف خود موفق عمل کرده اند ناشی از مشارکت و مداخله روابط عمومی ها بوده است.

روابط عمومی ها با انجام فرایند اطلاع یابی، پردازش اطلاعات و اطلاع رسانی، توجه به اصول اخلاقی برنامه ریزی راهبردی و مشاوره ای و در حال حاضر با بهره گیری از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و تعیین سیاست و خط مشی نقش تعیین کننده ای را برای سازمان ایفا کرده و با نقش کاربردی و کارامدی خود سازمان در راستای تحقق اهداف یاری می کنند.

در واقع روابط عمومی ها با ابزار ارتباطی و ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبان می توانند استراتژی یک سازمان را تحت تاثیر قرار داده و بعنوان ستون اصلی و یاریگر سازمان خود باشند.

روابط عمومی ها به عنوان گلوگاه و مجرای ارتباط بین دستگاه های اجرایی و نظارتی با مردم، نقش ارزنده ای را در آگاه سازی و بیان عملکردهای صورت پذیرفته دارا می باشند.


با شیوع ویروس کرونا و گسترش هر چه بیشتر گرایش مردم به سمت پیگیری اخبار و رخدادهای روز، اهمیت توجه به نقش روابط عمومی مشخص تر شد که در این باب لازم است مسئولان مربوطه توجه بیشتر به این جایگاه داشته باشند.

من حیث المجموع نقش روابط عمومی های استان را در حال حاضر می توان مثبت ارزیابی کرد، چرا که در امر اطلاع رسانی، آگاهی دهی و آموزش های لازم بهداشتی، چه برای کارمندان و همکاران و چه برای شهروندان نقش مفیدی را به نمایش گذاشتند.

توجه به فضاهای رسانه ای جدید از نقاط قوت دیگر روابط عمومی های استان می باشد که ایجاد هماهنگی بین رسانه ها موجبات آرامش روحی مردم را در این مدت مخاطره آمیز فراهم آورد.

اما متاسفانه عدم وجود نظام هماهنگ و موازی کاری در اطلاع رسانی های روابط عمومی های استان، بخصوص در مرکز استان از نقاط ضعف این سیستم به شمار می آید که گاها نیز موجب سردرگمی مردم می شود، در این باب انتظار می رود، ضمن ایجاد هم آوایی و هماهنگی هر چه بیشتر و با ایجاد تک صدایی بر گسترش اشاعه عملکردهای مثبت صورت گرفته تلاش گردد.

به حاشیه راندن روابط عمومی های شهرستان ها نیز از جمله آسیب هایی هست که می تواند در آینده موجب ایجاد برخی ناهماهنگی ها شود که در این حوزه لازم است روابط عمومی های شهرستان ها نیز توسط همتایانشان در مرکز استان تقویت شده و باب تعامل هر چه بیشتر با آن عزیزان گشوده شود.

منبع: ساوالان خبر
مجتبی لاله

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد