درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42731صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 12:25
تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توجه به سلامت مشتریان
دنیای کسب و کار فقط معطوف به کسب سود بیشتر نیست. ما باید نسبت به مشتریان مان در شرایط پیچیده کنونی توجه بیشتری داشته باشیم. این امر بخشی از انتظارات مشتریان در عصر کنونی محسوب می شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دنیای کسب و کار فقط معطوف به کسب سود بیشتر نیست. ما باید نسبت به مشتریان مان در شرایط پیچیده کنونی توجه بیشتری داشته باشیم. این امر بخشی از انتظارات مشتریان در عصر کنونی محسوب می شود.

 

هرچه توانایی برند ما برای نمایش توجه به مشتریان در قالب کمپین های بازاریابی بیشتر باشد، امکان تعامل بهتر با آنها افزایش خواهد یافت.

 

به هر حال مشتریان هرگز برندهایی که در شرایط دشوار به آنها کمک می کنند، فراموش نخواهند کرد. (پولی وانگ)

 

فعالیت در دنیای کسب و کار فقط معطوف به فروش هرچه بیشتر تعداد محصولات نیست. گاهی اوقات ما باید به دنبال کمک به مخاطب هدف نیز باشیم. برخی از برندها در زمینه شناسایی زمان مناسب برای فعالیت تجاری و زمان کمک به مشتریان دچار مشکل هستند. بهترین مثال در مورد زمان کمک به مشتریان عصر کنونی است. شیوع ویروس کرونا برای بسیاری از مردم در سراسر جهان ایجاد مشکل کرده است. وظیفه برندها در چنین زمانی تمرکز بیشتر بر روی کمک به مشتریان است.

شاید نقش صنعت تبلیغات در زمینه کمک به مشتریان چندان واضح نباشد. در این صورت باید نگاهی به نحوه فعالیت برندهای بزرگ در این موقعیت داشته باشیم. اغلب برندهای مشهور در سراسر دنیا مشغول تولید کمپین های بازاریابی با ماهیت حمایت از مردم در شرایط قرنطینه هستند. این امر الگوی مناسبی برای سایر برندها در راستای کمک به مشتریان شان خواهد بود.


علاوه بر همراهی با مشتریان در زمان های سخت باید نسبت به ارائه پاسخ های دقیق به پرسش های آنها نیز توجه داشته باشیم. بی‎تردید بازاریابی و تبلیغات امکان تعامل بهتر با مشتریان را فراهم می سازد، با این حال گاهی اوقات مشتریان فقط انتظار دریافت پاسخ های صریح درباره پرسش های شان را دارند. اگر ما در چنین زمان هایی در تلاش برای ارائه پاسخ به صورت غیرمستقیم باشیم، به تدریج مشتریان برندمان را از دست خواهیم داد.

بدون تردید تبلیغات دیجیتال در شرایط کنونی با شیوع ویروس کرونا دشواری های بسیار زیادی دارد. نکته مهم در این میان تلاش برای استفاده از شیوه های تبلیغاتی مناسب برای دستیابی به اهداف مان است. تبلیغات عمل‎گرایانه، با توجه به مطالب مورد بحث در مقاله کنونی، راهکار مناسبی برای برندها در شرایط فوق‏‎العاده کنونی محسوب می شود. (میشل بنجامین)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد