درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 11:57   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42692صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 - 07:37
تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برنامه ریزی سناریو
نقش استراتژیک روابط‌عمومی این است که روابط وابسته به هم را در نظر بگیرد، سناریو های مختلف را کاوش کند و نتایج احتمالی را ترسیم کند. شاغلان باید برای ارزیابی شرایط با ذینفعان در شرکت هایشان کار کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نقش استراتژیک روابط‌عمومی این است که روابط وابسته به هم را در نظر بگیرد، سناریو های مختلف را کاوش کند و نتایج احتمالی را ترسیم کند. شاغلان باید برای ارزیابی شرایط با ذینفعان در شرکت هایشان کار کنند.


چارچوب سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکونولوژیکی، قانونی و محیط زیستی برای تعریف محیطی کوچک یا کلان مفید است.


عدم قطعیت های مرتبط با بحران بیماری همه گیر ویروس کرونا و تاثیر آن بر سازمان خود را ترسیم کنید.


نتایج احتمالی را کاوش کنید و درباره ی پیامد ها و راه حل های هر سناریو بحث کنید. (شارا)

 

"شما باید آینده خود و تاثیراتی را که ویروس کرونا بر اقتصاد و کسب وکارها خواهد داشت را تحلیل کرده و تغییرات لازم را ایجاد کنید.

 

در این رابطه بررسی تحلیل های افراد صاحب نظر و مدیران مختلف، می تواند به شما برای رسیدن به تصمیماتی بهتر، کمک کند، با این حال به صورت کلی شما باید سه سناریو خوشبینانه، حد متوسط و بدبینانه را مشخص کرده و برای هر سه حالت، خود را آماده کنید.

 

درواقع اگرچه نمی توان آینده را پیش‎‏بینی کرد، با این حال شما می توانید خود را برای هر شرایطی، آماده کنید." (دیوید فینکل)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد