درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42666صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 13 اردیبهشت 1399 - 10:51
دیوارنگاری با مضمون ویروس کرونا
همه‌گیری و سرعت شیوع ویروس کرونا باعث شده است که کشور‌های بسیاری تعطیلی سراسری یا منطقه‌ای اعلام کنند. در پی این تعطیلی‌ها و در خانه‌ ماندن مردم، بسیاری از مشاغل از جمله گالری‌ها، سالن‌های تئاتر و کنسرت و مانند آن، موقتا بسته هستند و هنرمندان بسیاری خانه‌نشین شده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه‌گیری و سرعت شیوع ویروس کرونا باعث شده است که کشور‌های بسیاری تعطیلی سراسری یا منطقه‌ای اعلام کنند. در پی این تعطیلی‌ها و در خانه‌ ماندن مردم، بسیاری از مشاغل از جمله گالری‌ها، سالن‌های تئاتر و کنسرت و مانند آن، موقتا بسته هستند و هنرمندان بسیاری خانه‌نشین شده‌اند.

در این میان، برخی از خوانندگان و موسیقی‌دانان هنر خود را در شبکه‌های مجازی به اجرا گذاشته‌اند، اما بسیاری از هنرمندان هنرهای تجسمی، کمتر جایی برای عرصه‌ هنرشان دارند. اینستاگرام و بقیه‌ شبکه‌های اجتماعی الزاما مکان مناسبی برای به نمایش گذاشتن اثر هنری نیست و یک نقاش یا مجسمه‌ساز برای به نمایش گذاشتن آثارش، در وهله اول نیاز به یک گالری دارد.

به نظر می‌رسد که دیوارنگاران اما، در بحران کرونا بی‌کار ننشسته‌اند و سوژه‌های جدیدی را به تصویر کشیده‌اند.

بنکسی یکی از این هنرمندان است. این دیوارنگار مشهور، در دوران قرنطینه حمام خانه‌اش را به بوم نقاشی بدل کرده است.

او همچنین چندی پیش، یکی از نقاشی‌های دیواری خود به نام «دختری با گوش سوراخ شده» را که در سال ۲۰۱۴ بر روی دیوار یک ساختمان در بریستول کشیده بود، تغییر داد و یک ماسک به آن اضافه کرد.




 


ایتالیا یکی از کشورهایی است که آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در آن بالا است و کادر درمانی ایتالیا شرایط سختی را می‌گذرانند. در آن‌جا نیز، هنرمند دیوار‌نگار، لاپو فتایی، با ترسیم طرحی از یک پرسنل خدمات درمانی در نزدیکی یکی از بیمارستان‌های میلان، از این کارکنان قدردانی کرده است.
 



چندی پیش در اواسط ماه آوریل در بریتانیا، سروان تام مور، یک کهنه سرباز ۹۹ ساله جنگ جهانی دوم، ۲۵ میلیون پوند برای خدمات بهداشتی ملی بریتانیا جمع‌آوری کرد. این کهنه‌سرباز و اقدام او نیز الهام‌بخش ریچل لیست برای نقاشی خیابانی بوده است.





گزارش‌های ثبت شده از خشونت‌های خانگی در دوران قرنطینه، نشان می‌دهد که خشونت علیه زنان و کودکان در این دوره بیشتر شده است. این موضوع نیز از چشم هنرمندان خیابانی دور نمانده است و یک نقاش خیابانی جوان در یونان با نام اختصاری اس.‌اف، خشونت ‌علیه زنان را بر روی دیواری بر پشت بام خانه‌اش نقاشی کرده است.
 



هنرمندان خیابانی و دیوارنگاران ایرانی نیز بیکار ننشسته‌اند. در ایران نیز فجایع و ترس و وحشتی که ویروس کرونا در ایران رقم زده است، الهام‌بخش دیوارنگاران بوده است.
 



دیوارنگاران که معمولا نقاشی‌ها و نوشته‌هاشان حاوی پیام‌های فرهنگی،‌ سیاسی و اجتماعی است، این بار نیز در تلاش هستند تا مسائل و موضوعات مرتبط با این بحران را به دیگران گوشزد کنند؛ آثاری در راستای تشکر و قدر‌دانی از کادر درمانی و گاه در نقد عملکرد سیاستمداران و رهبران کشور‌ها.

 

لینک مطلب در ایندیپندنت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد