درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42457صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 12 بهمن 1400 - 22:39
5 راه اساسی برای بهبود استراتژی روابط عمومی
همه مشاغل به نوعی با مردم ارتباط دارند و شرکتهای موفق نیاز به روابط عمومی مثبت را درک می کنند. یک استراتژی قوی روابط عمومی می تواند باعث بهبود شهرت برند و تصویر شرکت شما شود، روابط قوی تری برقرار کند و فروش و سود را افزایش دهد. اگر می خواهید یک تجارت معتبر ایجاد کنید و رشد درآمد خوبی را تضمین کنید، اینها همه ضروری هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| توجه به راه‌های بهبود استراتژی های روابط‌عمومی در کسب وکار شما می تواند پاداش های زیادی به همراه آورد، از جمله دید بهتر، بهبود اعتبار و روابط قوی تر با مشتری.

به طور کلی، این باید منجر به فروش بیشتر و پتانسیل بیشتر درآمدی در شرکت شما شود. به همین دلیل، روابط عمومی باید بدون توجه به صنعت یا اندازه آن، یک واحد اصلی استراتژیک در هر کسب وکار باشد.

با توجه به این موضوع، در اینجا پنج راه ساده برای بهبود استراتژی روابط عمومی شما وجود دارد:


1. رسانه های اجتماعی
بسیاری از متخصصان بر این باورند که رسانه های اجتماعی موثرترین ابزار روابط عمومی در دسترس مشاغل مدرن است. کسب وکارها اکنون می توانند از بسترهای رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر استفاده کنند تا اطلاعات رسمی درباره شرکت خود را فوراً و بدون نیاز به انتشار مطبوعات وقت گیر ایجاد و منتشر کنند - این باعث می شود کل روند سریعتر و مؤثرتر شود.

در عصر دیجیتال، بسیاری از افراد به رسانه های اجتماعی نگاه می کنند تا ببینند چگونه یک شرکت به نوشته ها و اظهارنظرهای منفی از قبیل تجربه مشتری ضعیف یا بازخورد منفی درباره محصولات و خدمات پاسخ می دهد. شرکت ها می توانند از بسترهای رسانه های اجتماعی برای ارسال دقیق محتوای خود استفاده کنند که به محافظت از تصویر برند کمک می کند و تأثیرات مضر اظهارنظرهای منفی را به حداقل می رساند. همه کسب وکارها باید از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای ارتباط با مشتریان خود و مدیریت افکار عمومی استفاده کنند.


2. صلاحیت ها
صلاحیت ها می توانند با تجهیز کارمندان به مهارت های لازم برای درک و اجرای استراتژی های موفق روابط عمومی، راهی موثر برای بهبود روابط عمومی باشند. به عنوان مثال ، اعزام کارمندان به یک دوره رسیدگی به شکایات به این معنی است که آنها برای مدیریت و حل و فصل شکایات مشتری مجهزتر خواهند بود. خدمات مشتری باید یک عنصر اساسی در تمام استراتژی های روابط عمومی باشد، بنابراین ضروری است که شما روی راه های بهبود سطح خدمات کارکنان خود تمرکز کنید.

3. خدمات به مشتری
مشتریان و روابط برای موفقیت در کسب و کار شما اساسی هستند و در روابط عمومی نقش اساسی دارند. همچنین باید در نظر داشته باشید که بازخورد منفی بسیار سریع در دنیای مدرن بویژه از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بسیار سریع حرکت می کند. این می تواند چه از نظر شهرت و چه از نظر درآمد، برای تجارت شما بسیار مضر باشد.

از طرف دیگر، مصرف کنندگان به احتمال زیاد جذب شرکت هایی می شوند که شهرت ارائه خدمات عالی مشتری را دارند. از این رو، چرا توجه به راه های بهبود تجربه مشتری و برخورد با هرگونه شکایت به موثرترین روش ممکن بسیار مهم است.

در اینجا چند ایده برای بهبود روابط عمومی با خدمات به مشتریان ارائه شده است:
-  رسیدگی و پاسخگویی فوری به هرگونه شکایت مشتری یا سؤالات فوری توسط کارمندان و تیم های نظارت بر حساب های رسانه های اجتماعی یا سایر حسابهای بازخورد مشتری.


- تشویق مشتریان به ارسال بازخورد و بررسی.


- نرم افزاری مانند ربات‌ها را اجرا کنید که می تواند از هرگونه سؤالی که ممکن است درباره محصولات یا خدمات شما داشته باشد پشتیبانی 24/7 در اختیار مشتریان قرار دهد.


- آموزش های مکرر در مورد عناصر مختلف خدمات مشتری از جمله حل شکایت و ارتباط موثر به کارمندان.

4- شیوه های پایدار
در جامعه امروز، مردم به طور فزاینده ای در معرض مسائل محیط زیستی قرار می گیرند. در نتیجه، مصرف کنندگان به دنبال حمایت از مشاغل سبز هستند که شیوه های پایدار را اتخاذ می کنند و آسیب های زیست محیطی را به حداقل می رساند.

پیشرفت های فناوری بدان معنی است که نصب پانل های خورشیدی در محل کار شما سریع و آسان است. این امر به شغل شما اجازه می دهد تا منبع تمیز و انرژی تجدید پذیر خود را تولید کند. از طرف دیگر، می توانید به یک ارائه دهنده انرژی سبز که از منابع انرژی سازگار با محیط زیست استفاده می کند، توجه کنید.

5- تبلیغات
تبلیغات می تواند راهی عالی برای جلب علاقه به محصولات و خدمات شما، پاداش دادن به مشتریان وفادار و رونق فروش باشد. می توانید طیف گسترده ای از تبلیغات مختلف از جمله مسابقات، کوپن ها و قرعه کشی ها را برگزار کنید. در حالی که برنامه های وفاداری به شما کمک می کنند با نشان دادن مشتریانی که برای آنها ارزش قائل هستید، تجارت ارزشمند خودتان را بازیابی کنید. شما باید تحقیقات بازار را انجام دهید تا بهترین روش برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود را بدانید و تعیین کنید کدام یک از تبلیغات مؤثر است.

نتیجه
همه مشاغل به نوعی با مردم ارتباط دارند و شرکتهای موفق نیاز به روابط عمومی مثبت را درک می کنند. یک استراتژی قوی روابط عمومی می تواند باعث بهبود شهرت برند و تصویر شرکت شما شود، روابط قوی تری برقرار کند و فروش و سود را افزایش دهد. اگر می خواهید یک تجارت معتبر ایجاد کنید و رشد درآمد خوبی را تضمین کنید، اینها همه ضروری هستند. خوشبختانه، روش های ساده بسیاری برای ایجاد روابط عمومی قوی وجود دارد - برای بهبود استراتژی امروز در روابط عمومی از برخی از نکات فوق استفاده کنید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد