درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42415صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 25 فروردین 1399 - 10:21
چگونه روابط‌عمومی می تواند به سازمان‌ها در طی یک بحران کمک کند
هر چند متخصصان روابط‌عمومی نمی توانند مشکلات مربوط به یک استراتژی تعریف نشده یا رفتار نادرست مدیر عامل را درست و حل کنند، اما می توانند به مدیریت جریان اطلاعات مثبت کمک کنند. این جایی است که متخصصان روابط عمومی می توانند پیشگام باشند و با سازمان ها و شرکت های خود کار کنند تا داستان های امیدبخش منتشر نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا چند نکته وجود دارد که مدیران و متخصصان روابط عمومی می توانند برای کمک به حل بحران کرونا انجام دهند:

درک کنید که ارتباطات بحرانی بخشی از کار است.
متأسفانه، برخی از افراد حرفه ای ممکن است احساس کنند که مدیریت بحران وظیفه آنها نیست. در حالی که متخصص روابط عمومی باید بداند که چگونه به عنوان یک حرفه ای روابط عمومی با شرایط بحران مقابله کند.

 

کویید19 باید یک زنگ هشدار برای همه متخصصان روابط عمومی باشد - بویژه افرادی که رویدادها را مدیریت می کنند.

در دوره پساکرونا، سازمان ها باید افرادی را در حوزه روابط عمومی به کار بگیرند که روش ها و راه های مقابله با مدیریت بحران را آموخته باشند. این باید یک هنجار جدید باشد.

از سوءاستفاده از پیام های مرتبط با
کروناویروس خودداری کنید.
ما در حال حاضر در دوره بحران سلامتی
کرونا قرار داریم و به نظر می رسد که میزان زیادی از اطلاعات نادرست در فضای مجازی منتشر شده است. به همین ترتیب، رزو به روز ترس و عدم اطمینان بیشتر می شود. همه ما باید بدانیم که این دوره، زمان مناسبی برای سوء استفاده نیست.

 

هر چند متخصصان روابط‌عمومی نمی توانند مشکلات مربوط به یک استراتژی تعریف نشده یا رفتار نادرست مدیر عامل را درست و حل کنند، اما می توانند به مدیریت جریان اطلاعات مثبت کمک کنند. این جایی است که متخصصان روابط عمومی می توانند پیشگام باشند و با سازمان ها و شرکت های خود کار کنند تا داستان های امیدبخش منتشر نمایند.

به دنبال داستانهای مثبتی باشید که می توانید به اشتراک بگذارید.
متخصصان روابط عمومی می توانند به هدایت گفتگوی مثبت کمک کنند. همه به دنبال یاری باشیم جهان مملو از پزشک و پرستار، پلیس و آتش نشان، رفتگر، داوطلب، همسایه و دوستانی است که آماده یاری و کمک هستند. این وظیفه ما به عنوان متخصصان روابط عمومی است که با تهیه و انتشار داستان هایی از زندگی این افراد، به ایجاد امید در جامعه کمک کنیم.

 

یک استراتژی مدیریت بحران تدوین کنید
این دوره، استرس زاست. با این حال، همه ما به عنوان عضوی از جامعه هنوز وظایفی داریم که باید آن را انجام دهیم. وظیفه متخصصان روابط عمومی این است که به سازمان ها و شرکت های شان کمک کنند پیام های مثبت منتشر کنند. سازمان ها و شرکت های ما به یک استراتژی مدیریت بحران نیاز دارند تا بتوانند با انتشار پیام های مثبت و امیدبخش، انتصاب سخنگوی خبره، طراحی استراتژی برای پاسخ به ابهامات و پرسش ها و تعهد برای نظارت بر وضعیت موجود، به شهروندان کمک کنند از این مرحله به سلامت عبور کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد