درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42400صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 24 فروردین 1399 - 15:38
احاطه گرایی در روابط عمومی
امیرعباس امامی – روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی و سردبیر ماهنامه دنیای انرژی - اگر چه نقش روابط‌عمومی در چارت سازمان ها و نهاد ها به عنوان یک واحد سازمانی تبیین شده است اما به نظر می رسد ورود اشخاص تحصیل کرده و آشنا به امور ارتباطات به حیطه روابط عمومی شرکت ها و سازمان ها، زمینه را برای تحقق آرمانی نقش بی بدیل روابط عمومی در تغییرات اصولی و بنیادین فراهم نموده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر چه نقش روابط‌عمومی در چارت سازمان ها و نهاد ها به عنوان یک واحد سازمانی تبیین شده است اما به نظر می رسد ورود اشخاص تحصیل کرده و آشنا به امور ارتباطات به حیطه روابط عمومی شرکت ها و سازمان ها، زمینه را برای تحقق آرمانی نقش بی بدیل روابط عمومی در تغییرات اصولی و بنیادین فراهم نموده است.


با توجه به تخصص پر رنگ هر یک از اعضای هیئت مدیره در زمینه تحصیلی و تجربی خود و حضور کم رنگ در عرصه های اجتماعی و رسانه ای، روابط عمومی می تواند با توجه به حوزه تخصصی خود در روابط اجتماعی، فضای رسانه ای مجازی، تصویری و انتشاراتی، مرجع و پایگاه مناسبی برای تصمیمات مدیریتی مرتبط با کارکنان و مخاطبین عام باشد.

 

برای نیل به این مقصود مدیر روابط عمومی می تواند با استدلال های منطقی و به روز شده خود همه تصمیمات یکسویه و مترتب بر آزمون و خطای بعضی مدیران تصمیم ساز را نقض نموده و هم با فحوای کلام خود مشتمل بر آراء و اندیشه های مخاطبین آن سازمان، روابط عمومی را به جایگاه فراسازمانی ارتقاء بخشد.


راقم این سطور اعتقاد دارد جایگاه مدیر روابط عمومی نه تنها استفاده از اشخاص، ابزار و رسانه های خبری و تبلیغاتی برتر است بلکه باید خود با ابزارهای ارتباطی اعم از گرافیک، چاپ، ویراستاری، تهیه گزارش و فن بیان و تبلیغات و فروش آشنایی کامل داشته و سابقه همکاری نیز با روزنامه ها و نشریات و آژانس های تبلیغاتی داشته باشد.

 

 این احاط گرایی مدیر روابط عمومی در حوزه های مختلف اجتماعی نیز می تواند در فرآیند تصمیم گیری هزینه های تبلیغات، فروش، برندینگ و دیگر روابط رسانه ای، فرسایش زمان و هزینه را به حداقل رساند. با این پشتوانه، مدیر روابط عمومی با تجربیات موفقی که از احاطه گرایی خود داشته است شعاع نظری و فکری خود را در بخش های مختلف سازمان متبوع خود گسترانده و به عنوان مشاوری مجرب و نظری پرداز می تواند ایفای نقش نماید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد