درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 22:02   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42370صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 22 فروردین 1399 - 01:11
توصیه‌هایی درباره مدیریت‌ روابط عمومی در طول بحران COVID-19
هیچ دلیلی برای قطع ارتباط وجود ندارد. ببینید آیا در این زمان استرس زا می توانید به مردم کمک کنید. بیش از حد معمول با تیم های خود ارتباط برقرار کنید و سلامت و ایمنی را بر همه چیز در اولویت قرار دهید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا به 5 گام اساسی اشاره شده است:
 
 ادامه دهید
 هیچ دلیلی برای قطع ارتباط وجود ندارد. ببینید آیا در این زمان استرس زا می توانید به مردم کمک کنید. بیش از حد معمول با تیم های خود ارتباط برقرار کنید و سلامت و ایمنی را بر همه چیز در اولویت قرار دهید.
 
 تحقیق خود را انجام دهید
 اکنون بیش از هر زمان دیگر، بسیار مهم است که ببینیم چه نوع داستانهایی توسط گزارشگران نوشته و منتشر می شوند. پیام ها چگونه تغییر کرده و اکنون چه تعداد از داستان های آنها مربوط به COVID-19 است؟ چه چیزی تغییر کرده و چه چیز تغییر نکرده است؟ آیا داستانهای شما با برندتان متناسب است؟

 
 پیام خود را تغییر دهید
 هنگامی که احساس کردید که نشریات و روزنامه نگاران هدف شما چه چیزی را پوشش می دهند، می توانید بر آن اساس، زاویه های پیام خودتان را تغییر دهید و ببینید چه نوع محتوایی برای مخاطبان هدف تان، جالب خواهد بود.
 
 بلند حرف بزنید
 وقتی صحبت از مدیریت بحران است، صحبت کردن بسیار مهم است.
 
 حساس باشید
 هر کاری که می خواهید روی آن کار کنید، حساس باشید. این زمان پیچیده ای برای همه است و نباید نادیده گرفته شویم. ما در قلمرو بی نظیر روابط عمومی هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد