درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:15   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42340صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 12:01
4 نکته برای برقراری ارتباط در دوره کروناویروس
رای کسب و کارها، تصمیم گیری در مورد چگونگی و زمان برقراری ارتباط در دوره بیماری همه گیر کروناویروس فعلی مملو از مشکل است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای کسب و کارها، تصمیم گیری در مورد چگونگی و زمان برقراری ارتباط در دوره بیماری همه گیر کروناویروس فعلی مملو از مشکل است.

1. هرگز، هرگز، در دوره کروناویروس سرمایه گذاری نکنید
بیشتر برندها ذاتاً این را درک می کنند که دوره بیماری همه گیر کروناویروس، زمان مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و سبب صدمه به برند می شود.


2. به این فکر کنید که چگونه می توانید واقعاً به جامعه کمک کنید
کسب و کارها، دارایی هایی دارند که می توانند برای کمک به جامعه از آنها استفاده کنند.

ما قبلاً دیده ایم که شرکت های فناوری کار از راه دور، نسخه های رایگان نرم افزار خود را ارائه می دهند تا به کسانی که اکنون از خانه کار می کنند کمک کنند. برای مثال، غول هایی مانند Facebook و Google پا به عرصه کار بگذارند تا تلاش کنند جریان اخبار جعلی در اطراف coronavirus را کنترل کنند.

اگر شما در حال انجام کاری واقعاً مفید هستید، خوب است که به مردم در این باره بگویید - بویژه اگر انجام این کار به تعداد بیشتری از افراد کمک می کند.


3. تجربه خود را برای کمک به دیگران به اشتراک بگذارید
تجربه خود را برای کمک به دیگران که ممکن است به زودی کاری مشابه انجام دهند به اشتراک بگذارید.

به اشتراک‎‌گذاری تجربه، نتایج و تاثیرات کلی آن به ما کمک می کند تا این زمان دشوار را پشت سر بگذارنیم. اطمینان حاصل کنید که سیستمی تنظیم کرده‌اید که به اشتراک گذاشتن تجربیات را یکپارچه و آسان خواهد کرد.
 

4- تقویم محتوای خود را تنظیم کنید
بسیاری از برندها، تقویم های محتوا را روزها یا هفته ها برای رسانه های اجتماعی یا خبرنامه ها آماده می کنند. این کار را شما هم بکنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد