درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42340صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 11:25
4 نکته برای برقراری ارتباط در دوره کروناویروس
رای کسب و کارها، تصمیم گیری در مورد چگونگی و زمان برقراری ارتباط در دوره بیماری همه گیر کروناویروس فعلی مملو از مشکل است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای کسب و کارها، تصمیم گیری در مورد چگونگی و زمان برقراری ارتباط در دوره بیماری همه گیر کروناویروس فعلی مملو از مشکل است.

1. هرگز، هرگز، در دوره کروناویروس سرمایه گذاری نکنید
بیشتر برندها ذاتاً این را درک می کنند که دوره بیماری همه گیر کروناویروس، زمان مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و سبب صدمه به برند می شود.


2. به این فکر کنید که چگونه می توانید واقعاً به جامعه کمک کنید
کسب و کارها، دارایی هایی دارند که می توانند برای کمک به جامعه از آنها استفاده کنند.

ما قبلاً دیده ایم که شرکت های فناوری کار از راه دور، نسخه های رایگان نرم افزار خود را ارائه می دهند تا به کسانی که اکنون از خانه کار می کنند کمک کنند. برای مثال، غول هایی مانند Facebook و Google پا به عرصه کار بگذارند تا تلاش کنند جریان اخبار جعلی در اطراف coronavirus را کنترل کنند.

اگر شما در حال انجام کاری واقعاً مفید هستید، خوب است که به مردم در این باره بگویید - بویژه اگر انجام این کار به تعداد بیشتری از افراد کمک می کند.


3. تجربه خود را برای کمک به دیگران به اشتراک بگذارید
تجربه خود را برای کمک به دیگران که ممکن است به زودی کاری مشابه انجام دهند به اشتراک بگذارید.

به اشتراک‎‌گذاری تجربه، نتایج و تاثیرات کلی آن به ما کمک می کند تا این زمان دشوار را پشت سر بگذارنیم. اطمینان حاصل کنید که سیستمی تنظیم کرده‌اید که به اشتراک گذاشتن تجربیات را یکپارچه و آسان خواهد کرد.
 

4- تقویم محتوای خود را تنظیم کنید
بسیاری از برندها، تقویم های محتوا را روزها یا هفته ها برای رسانه های اجتماعی یا خبرنامه ها آماده می کنند. این کار را شما هم بکنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد