![](http://www.shara.ir/media/image/1399/01/20/9879210-economic-1-895x336.jpg)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای کسب و کارها، تصمیم گیری در مورد چگونگی و زمان برقراری ارتباط در دوره بیماری همه گیر کروناویروس فعلی مملو از مشکل است.
1. هرگز، هرگز، در دوره کروناویروس سرمایه گذاری نکنید
بیشتر برندها ذاتاً این را درک می کنند که دوره بیماری همه گیر کروناویروس، زمان مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و سبب صدمه به برند می شود.
2. به این فکر کنید که چگونه می توانید واقعاً به جامعه کمک کنید
کسب و کارها، دارایی هایی دارند که می توانند برای کمک به جامعه از آنها استفاده کنند.
ما قبلاً دیده ایم که شرکت های فناوری کار از راه دور، نسخه های رایگان نرم افزار خود را ارائه می دهند تا به کسانی که اکنون از خانه کار می کنند کمک کنند. برای مثال، غول هایی مانند Facebook و Google پا به عرصه کار بگذارند تا تلاش کنند جریان اخبار جعلی در اطراف coronavirus را کنترل کنند.
اگر شما در حال انجام کاری واقعاً مفید هستید، خوب است که به مردم در این باره بگویید - بویژه اگر انجام این کار به تعداد بیشتری از افراد کمک می کند.
3. تجربه خود را برای کمک به دیگران به اشتراک بگذارید
تجربه خود را برای کمک به دیگران که ممکن است به زودی کاری مشابه انجام دهند به اشتراک بگذارید.
به اشتراکگذاری تجربه، نتایج و تاثیرات کلی آن به ما کمک می کند تا این زمان دشوار را پشت سر بگذارنیم. اطمینان حاصل کنید که سیستمی تنظیم کردهاید که به اشتراک گذاشتن تجربیات را یکپارچه و آسان خواهد کرد.
4- تقویم محتوای خود را تنظیم کنید
بسیاری از برندها، تقویم های محتوا را روزها یا هفته ها برای رسانه های اجتماعی یا خبرنامه ها آماده می کنند. این کار را شما هم بکنید.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|