درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:11   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42316صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 25 فروردین 1399 - 09:09
5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی
بومی سازی مشاغل منجر به درآمد بیشتر کسب و کارها می شود. برای بهره مندی کامل از بومی سازی مشاغل، باید محلی سازی رسانه های اجتماعی را به کار بگیرید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بومی سازی مشاغل منجر به درآمد بیشتر کسب و کارها می شود. برای بهره مندی کامل از بومی سازی مشاغل، باید محلی سازی رسانه های اجتماعی را به کار بگیرید.

رسانه های اجتماعی به یک ابزاری بزرگ برای بازاریابی تبدیل شده اند - با این سیستم عامل ها می توانید به هر بازار جهانی نفوذ کنید. شما می توانید به مشتریان بالقوه در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید و می توانید آنها را متقاعد کنید از شما خریداری کنند.

به طور خلاصه، بومی سازی رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد برای خدمات و محصولات خود بصورت آنلاین و با رویکردی چند زبانه، چند فرهنگی فعالیت کنید.

 

در اینجا خلاصه ای از روش هایی که این روند جدید می تواند بر کسب و کار شما تأثیر مثبت بگذارد آمده است:

1. افزایش پیروان و ترافیک
وقتی مردم متوجه شوند که صفحات رسانه های اجتماعی شما با آنها به زبان مادری صحبت می کنند، علاقه آنها به محصولات شما افزایش می یابد. مردم همیشه در تعامل با محتوای رسانه های اجتماعی که به زبان مادری خود هستند احساس راحتی بیشتری می کنند زیرا در ترجمه هرگز دچار مشکل و زحمت نمی شوند. هرچه دنبال کننده بیشتری در رسانه های اجتماعی داشته باشید، مخاطب بیشتری خواهید داشت و ترافیک آنلاین وب سایت شرکت شما بیشتر خواهد شد.

2. تعامل بهتر با مشتری
بومی سازی رسانه های اجتماعی این امکان را برای شما فراهم می کند که به بازخورد مشتری به چندین زبان گوش دهید و سپس با کمک یک شرکت ترجمه به زبان آنها به آنها پاسخ دهید.

3. تبلیغات دقیق
انتشار آگهی به زبان انگلیسی و سپس انتظار داشتن از افراد غیر بومی برای ترجمه آن با استفاده از مترجمان آنلاین بسیار ساده است. مهارت ترجمه آنها می تواند گمراه کننده باشد زیرا آنها محتوای شما را کلمه کلمه ترجمه می کنند و روح تبلیغات را از بین می برند. با بومی سازی تبلیغات، شما می توانید تبلیغات را برای افراد مختلف سفارشی کنید؛ از فرهنگ آنها، ترجیحات زبانی و رفتار مشتری استفاده کنید.

4- بهبود شهرت برند
بومی سازی محتوای شما در فیس بوک و اینستاگرام باعث می شود کاربران آن سیستم عاملها از شما قدردانی کنند. بعلاوه این امر نه تنها باعث می شود مشتریان احساس کنند شرکت شما علاقه های آنها را در نظر گرفته است بلکه سبب بهبود شهرت برند نیز می شود.


5- به دست آوردن سفیران برند
وقتی افراد می توانند با پست های رسانه های اجتماعی شما در تعامل باشند، برند و محصولات شما را نیز بهتر می فهمند. این بدان معناست که اگر آنها عاشق هر یک از محصولات شما باشند، آنها در فیس بوک یا توییتر شما به گویش های محلی خود در باره آن اظهار نظر می کنند - این به طور طبیعی باعث افزایش معرفی محصول در بین افرادی است که به آن لهجه صحبت می کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد