درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 14:29   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42288صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 17 فروردین 1399 - 08:26
چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
از پلتفرم های وبینار به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که شما قصد دارید یک رویداد بزرگ برگزار کنید. در مورد میزبانی و نحوه واگذاری آن به طور واقعی فکر کنید، این کار را در دو بخش انجام دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چگونه می توانید رویداد مجازی خود را متمایز کنید:

رویدادهای بزرگ را به چند قسمت تقسیم کنید
از پلتفرم های وبینار به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که شما قصد دارید یک رویداد بزرگ برگزار کنید. در مورد میزبانی و نحوه واگذاری آن به طور واقعی فکر کنید، این کار را در دو بخش انجام دهید.

ترتیب این رویداد در دو بخش، از نشستن طولانی مدت پشت رایانه ها را کاهش می دهید. علاوه بر این، ایجاد یک استراحت بین جلسات، به افراد فرصتی برای تعامل واقعی می دهید. همچنین به شما امکان می دهد به سؤالات پاسخ دهید.

ارائه تشویق
اگر قرار بود به صورت حضوری میزبان ناهار شرکت کنندگان باشید، ناهار را برای آنها تهیه می کنید. این نباید در یک همایش مجازی متفاوت باشد. کارت تحویل ناهار را به شرکت کنندگان ارسال کنید. مردم ضمن لذت بردن از غذای خوب و مکالمه، از ژست و ایجاد فرصتی برای ارتباط چهره به چهره از طریق رایانه قدردانی می کنند.

صورت خود را نشان دهید
در دوره کروناویروس، بسیاری از ما هرگز توانایی تعامل روزانه با همکاران خود را نمی پذیریم.

به جای ارسال یک پست تبلیغاتی به همراه عکسی از شخص میزبان این رویداد، از آنها بخواهید ویدیویی را برای دعوت از مردم برای حضور در این رویداد مجازی ضبط کنند. این فیلم می تواند در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی و حتی از طریق پست الکترونیکی استفاده شود.

به این ترتیب به مخاطبان نشان می دهید که از همکاری با آنها هیجان زده اید، حتی اگر مجازی باشد.

همین کار را برای افراد در اتاق چت مجازی خود انجام دهید. فعال کردن ویژگی ویدیویی در بستر وبینار این امکان را به افراد می دهد تا سایر شرکت کنندگان را که شرکت می کنند ببینند.

ضبط های پیشنهادی
اکنون برنامه های مردم غیرقابل پیش بینی است. این امر بویژه در مورد والدینی که در خانه کار می کنند صادق است و سعی در آرامش ذهن فرزندان خود دارند. اگر افراد نمی توانند در یک رویداد مجازی شرکت کنند، قبل از موعد اطمینان دهید که یک ضبط بعد از آن ارسال خواهد شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد