درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42287صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 18 فروردین 1399 - 09:03
ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
تاریخ نشان داده است که برخی از برندهای برجسته در زمان های سخت، شروع به رشد و شکوفایی کرده اند. اگر تاریخ همچنان راهنمای ما باشد، ما امسال شاهد نوآوری های بیشتری خواهیم بود: اتوماسیون/ هوش مصنوعی، امنیت سایبری، سلامت دیجیتال (تله پزشکی)، fintech و HR.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با گسترش ویروس کرونا، تهیه برنامه های بازاریابی و روابط عمومی و اجرای متناسب با آن چالش برانگیز شده است. با این حال، هنوز هم کارهایی وجود دارد که شرکت های زرنگ و دانا می توانند در این مواقع نامشخص انجام دهند.

1. در مورد نحوه گفتن داستان خود دقت کنید.
بیماری همه گیر
کروناویروس موجب ترس شدید شده است به همین دلیل در این مدت، مهم است که در نحوه بیان داستان خود دقت کنید و ارزیابی کنید که آیا این زمان مناسب برای بیان آن است یا نه.
 

2. از چرخه خبر مطلع شوید.
این به معنای این نیست که همه داستانها معتبر هستند. از آنجا که زندگی روزمره جریان دارد، پوشش رسانه ای شیوع کروناویروس به معنای واقعی بر همه جنبه های زندگی سایه انداخته است.

3. درک کنید که منابع رسانه ای پوشش COVID-19 تحت الشعاع قرار گرفته است.
بسیاری از رسانه ها در سراسر جهان، منابع رسانه ای پوشش COVID-19 را تحت الشعاع قرار داده اند. به عنوان مثال، روزنامه نگاران ورزشی اکنون به میزهای اخبار عمومی منتقل شده اند تا مباحث مربوط به COVID-19 را -که هیچ رویداد ورزشی یا مسابقات مهمی برگزار نمی شود- پوشش دهند.

همچنین به یاد داشته باشید که روابط رسانه ای مترادف با روابط عمومی نیست. پوشش رسانه ای تنها یک تاکتیک از طیف گسترده ای از ابتکارات است که یک شرکت روابط عمومی می تواند ارائه دهد. حتی شرکت ها می توانند با تولید و انتشار مطالب قانع کننده به عنوان یک ناشر عمل کنند.

4- روی اصول تمرکز کنید.
در شرایط فعلی، آیا پیام رسانی شما همچنان پابرجاست؟ اگر اینگونه نباشد، می توان یک تمرین جدید برای پیام رسانی ترتیب داد. از طریق ارتباطات، شفافیت، همدلی و قدرت را به نمایش بگذارید. آیا با همه مشتریان خود صحبت کرده اید و به آنها اطمینان داده اید؟ آیا شما روزانه با اعضای تیم خود که از راه دور کار می کنند در ارتباط هستید؟


5- به طولانی مدت نگاه کنید.
در آخر، به یاد داشته باشید که شرکت ها برای بلندمدت طراحی شده اند. ایجاد دید بیشتر، رهبری فکری، رقابت در بازار و شهرت یک برند، نیازمند فداکاری و پشتکار است.

با این حال، تاریخ نشان داده است که برخی از برندهای برجسته در زمان های سخت، شروع به رشد و شکوفایی کرده اند. اگر تاریخ همچنان راهنمای ما باشد، ما امسال شاهد نوآوری های بیشتری خواهیم بود: اتوماسیون/ هوش مصنوعی، امنیت سایبری، سلامت دیجیتال (تله پزشکی)، fintech و HR.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد