درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42287صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 18 فروردین 1399 - 08:27
ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
تاریخ نشان داده است که برخی از برندهای برجسته در زمان های سخت، شروع به رشد و شکوفایی کرده اند. اگر تاریخ همچنان راهنمای ما باشد، ما امسال شاهد نوآوری های بیشتری خواهیم بود: اتوماسیون/ هوش مصنوعی، امنیت سایبری، سلامت دیجیتال (تله پزشکی)، fintech و HR.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با گسترش ویروس کرونا، تهیه برنامه های بازاریابی و روابط عمومی و اجرای متناسب با آن چالش برانگیز شده است. با این حال، هنوز هم کارهایی وجود دارد که شرکت های زرنگ و دانا می توانند در این مواقع نامشخص انجام دهند.

1. در مورد نحوه گفتن داستان خود دقت کنید.
بیماری همه گیر
کروناویروس موجب ترس شدید شده است به همین دلیل در این مدت، مهم است که در نحوه بیان داستان خود دقت کنید و ارزیابی کنید که آیا این زمان مناسب برای بیان آن است یا نه.
 

2. از چرخه خبر مطلع شوید.
این به معنای این نیست که همه داستانها معتبر هستند. از آنجا که زندگی روزمره جریان دارد، پوشش رسانه ای شیوع کروناویروس به معنای واقعی بر همه جنبه های زندگی سایه انداخته است.

3. درک کنید که منابع رسانه ای پوشش COVID-19 تحت الشعاع قرار گرفته است.
بسیاری از رسانه ها در سراسر جهان، منابع رسانه ای پوشش COVID-19 را تحت الشعاع قرار داده اند. به عنوان مثال، روزنامه نگاران ورزشی اکنون به میزهای اخبار عمومی منتقل شده اند تا مباحث مربوط به COVID-19 را -که هیچ رویداد ورزشی یا مسابقات مهمی برگزار نمی شود- پوشش دهند.

همچنین به یاد داشته باشید که روابط رسانه ای مترادف با روابط عمومی نیست. پوشش رسانه ای تنها یک تاکتیک از طیف گسترده ای از ابتکارات است که یک شرکت روابط عمومی می تواند ارائه دهد. حتی شرکت ها می توانند با تولید و انتشار مطالب قانع کننده به عنوان یک ناشر عمل کنند.

4- روی اصول تمرکز کنید.
در شرایط فعلی، آیا پیام رسانی شما همچنان پابرجاست؟ اگر اینگونه نباشد، می توان یک تمرین جدید برای پیام رسانی ترتیب داد. از طریق ارتباطات، شفافیت، همدلی و قدرت را به نمایش بگذارید. آیا با همه مشتریان خود صحبت کرده اید و به آنها اطمینان داده اید؟ آیا شما روزانه با اعضای تیم خود که از راه دور کار می کنند در ارتباط هستید؟


5- به طولانی مدت نگاه کنید.
در آخر، به یاد داشته باشید که شرکت ها برای بلندمدت طراحی شده اند. ایجاد دید بیشتر، رهبری فکری، رقابت در بازار و شهرت یک برند، نیازمند فداکاری و پشتکار است.

با این حال، تاریخ نشان داده است که برخی از برندهای برجسته در زمان های سخت، شروع به رشد و شکوفایی کرده اند. اگر تاریخ همچنان راهنمای ما باشد، ما امسال شاهد نوآوری های بیشتری خواهیم بود: اتوماسیون/ هوش مصنوعی، امنیت سایبری، سلامت دیجیتال (تله پزشکی)، fintech و HR.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد