درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42263صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 19:49
ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس
بحران، رویدادی است که تهدیدی را برای عملیات یا تصویر ایجاد می کند و اگر به درستی انجام نشود می تواند تشدید شود. بحران ها می توانند باعث صدمات جدی در اعتبار و روحیه کارکنان شود، بنابراین مهم است که پیش از موعد برنامه ای را اجرا کنید. این شامل آماده سازی پیام های از پیش تأیید شده برای موقعیت های خاص است که ممکن است بوجود بیاید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بحران، رویدادی است که تهدیدی را برای عملیات یا تصویر ایجاد می کند و اگر به درستی انجام نشود می تواند تشدید شود. بحران ها می توانند باعث صدمات جدی در اعتبار و روحیه کارکنان شود، بنابراین مهم است که پیش از موعد برنامه ای را اجرا کنید. این شامل آماده سازی پیام های از پیش تأیید شده برای موقعیت های خاص است که ممکن است بوجود بیاید.
 
 در نهایت، دوره اقدام برای برنامه ریزی بحران بستگی به نوع سازمانی دارد که برای آن کار می کنید. طوفان مغزی برای سناریوهای برتر ارتباطی که سازمان شما باید آماده کند، مکان خوبی برای شروع است.
 
 این باید وابسته به برنامه بحران موجود شما باشد و عناصری از این قبیل را شامل شود:
 - چه اتفاقی می افتد که یک سیاست تایید شده در سازمان شما ایجاد شود.
 - پروتکل ها؛ بلافاصله به کارمندان در مورد خط مشی ها و رویه های شرکت اطلاع رسانی شود.
 - چه اقداماتی به صورت لجستیکی/ عملیاتی پیاده سازی خواهید کرد.
 - کارمندان در چه بازه زمانی کار کنند؛ همچنین تدارکات مربوط به ارتباطات بین شرکت ها، جلسات، گزارشگری، روابط مشتری، پشتیبانی فناوری و سایر ملاحظات.
 - از چه روشهای ضدعفونی باید استفاده شود.
 - چگونه ممکن است امکانات شما به خطر بیفتد و چه اقداماتی را برای برطرف کردن این مسئله انجام دهید. (ممکن است چندین سناریو بحران وجود داشته باشد)
 - اقداماتی برای انجام و ابلاغیه هایی که نشان می دهد اگر مدیر ارشد یا مدیران سطح C آلوده هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد