درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42258صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 01:23
فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
فناوری در حال تغییر همه جنبه های مدیریت کسب و کار است و بخش روابط‌عمومی نیز مصون نیست. عوامل بسیاری در تغییر چهره روابط عمومی در عصر دیجیتال نقش دارند و فناوریهای نوظهور همچنان باعث ایجاد اختلال می شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فناوری در حال تغییر همه جنبه های مدیریت کسب و کار است و بخش روابط‌عمومی نیز مصون نیست. عوامل بسیاری در تغییر چهره روابط عمومی در عصر دیجیتال نقش دارند و فناوریهای نوظهور همچنان باعث ایجاد اختلال می شوند.
 
 استفاده از فناوری مناسب در بخش روابط عمومی بسیار مهم است. در اینجا فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند آورده شده است:
 
 داده بزرگ
 اگر اثربخشی آخرین کمپین روابط عمومی خود را ردیابی نکنید، هرگز نمی دانید که آیا مؤثر بوده یا خیر. اما تیم های روابط عمومی همچنان از فناوری های مورد نیاز برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های گسترده و بینش های ارزشمند استفاده می کنند. از تجزیه و تحلیل احساسات گرفته تا تحلیل روندهای مربوط به صنعت در زمان واقعی، تیم روابط عمومی شما باید با دقت بیشتری به چگونگی تغییر داده های بزرگ در زمینه روابط عمومی توجه کند.
 
 رضایت کارمندان
 اعضای تیم ناراضی برای تجارت خوب نیستند. بسیار مهم است که کارکنان از حجم کار و فضای کاری خود راضی باشند چون روحیه مثبت تیم برای بهره وری خوب است. این همچنین یک دارایی ارزشمند روابط عمومی است.
 
 انقلاب ویدئو
 محتوای مبتنی بر متن همیشه ارزشمند است، اما ارتباطات ویدیویی به طور فزاینده ای حیاتی می شوند. ویدئو به سرعت به یک جزء اساسی در مدیریت روابط عمومی تبدیل می شود.
 
 ارتباطات شخصی/ چهره در حال تغییر ایمیل
 ارتباطات شخصی بویژه از طریق ایمیل، شانس خرید و فروش و ایجاد مشتری وفادار بیشتر به برند را افزایش می دهد.
 
 با تغییر چهره روابط عمومی و فن آوری های هماهنگ آن به روز باشید و شغل شما قوی تر از همیشه باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد