درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42217صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 10 فروردین 1399 - 09:12
در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران
زمانی که مدیران کسب و کار با چالش ها، تعهدات و مخاطبان متنوع روبروند، مبانی ارتباطات بحران شرکت ها باید با بهترین شیوه های علمی و مدیریتی سازگار باشد: شفاف، معتبر، سازگار، ارتباط، اجتماعی.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| زمانی که مدیران کسب و کار با چالش ها، تعهدات و مخاطبان متنوع روبروند، مبانی ارتباطات بحران شرکت ها باید با بهترین شیوه های علمی و مدیریتی سازگار باشد: شفاف، معتبر، سازگار، ارتباط، اجتماعی.

در اینجا 5 ستون مدیریت بحران آورده شده است:

1. شفاف
اکثر مردم، شفافیت را به عنوان یک ضرورت برای افشای همه جزئیات و اطلاعات شرکت و سازمان می دانند. با این وجود، جایی نیست که ارزش شفافیت در آن به معنای واقعی متبلور شود.

در ارتباطات، چه داخلی و چه بیرونی، درباره آنچه باید افشا شود و سپس چگونه باید افشا شود، تصمیم گیری صورت می گیرد. متغیرهایی که می توانند افشا شوند ممکن است قانونی، سیاسی یا نظارتی باشند. در بعضی مواقع، این ملاحظات بر لزوم شفافیت غلبه می کند.

هدف اصلی شما برطرف کردن سردرگمی و اضطراب مخاطبان است و مبارزه با اطلاعات نادرست. افراد مضطرب در انتظار راهنمایی هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شما آن را دقیق، مستمر، صادقانه و با شفافیت هرچه بیشتر انجام می دهید.

2. معتبر
به عنوان یک متخصص ارتباطات، اکنون زمان حصار و انحصار نیست. شما هرگز نباید در مورد موضوعی که در آن متخصص نیستید راهنمایی کنید، اما برای امور و موضوعاتی که تجربه و علم و اطلاعات دارید می توانید اظهار نظر بکنید البته اطمینان بخش، مطمئن و معتبر باشد.

3. سازگار
پیام های ناهماهنگ برای کارمندان، مشتریان و همکاران، احساس عدم اطمینان و شک ایجاد می کند. اطمینان و اعتماد به نفس، تمام ستون های ارتباطات بحران را تشکیل می دهد.
 

4. ارتباط

به احتمال زیاد شرکت شما قبلاً یک بیانیه ماموریت دارد، اما چگونه آن مأموریت را برقرار می کنید؟ آیا آن مأموریت به طور برجسته در وب سایت شما، فروشگاه شما و سیستم عامل های اجتماعی نمایش داده می شود؟ آیا برای نشان دادن تعهد خود مرتباً در راستای آن مأموریت اقدام می کنید؟

 

هنگامی که مأموریت خود را ابلاغ می کنید، پاسخ چیست؟ آیا با مخاطبان تان ارتباط دارید؟ آیا شاهد افزایش نظرات، کمک های مالی و خریدهای آنلاین هستید؟ رهبران برجسته جامعه چگونه پاسخ می دهند؟

 

5. اجتماعی

نیازی به گفتن نیست که کرونا خانواده ها، همکاران و جامعه ما را در وضعیت بی سابقه ای قرار داده است که در آن سردرگمی و عدم اطمینان باعث ایجاد استرس و اضطراب شده است.

اولویت های ما باید خانواده، اجتماع و کشور باشد و هرکدام از ما به عنوان انسان اگر چالش را بپذیریم، بحران می گذرد. اگر این کار را نکنیم، قطعا طولانی خواهد شد و جان های بسیاری از دست خواهد رفت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد