درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42197صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 08:26
با مشتریان در ارتباط باشید
از گسترش دامنه حضور در رسانه های اجتماعی گرفته تا ارائه معاملات آنلاین، بسیاری از راه ها وجود دارند که صاحبان مشاغل کوچک می توانند درگیر مشتریان باشند و فروش خود را در طول COVID-19 زنده نگه دارند.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از گسترش دامنه حضور در رسانه های اجتماعی گرفته تا ارائه معاملات آنلاین، بسیاری از راه ها وجود دارند که صاحبان مشاغل کوچک می توانند درگیر مشتریان باشند و فروش خود را در طول COVID-19 زنده نگه دارند.
 
 طی چند هفته گذشته، مصرف کنندگان نسبت به COVID-19 به طور فزاینده ای دچار وحشت شده اند. قفسه های فروشگاه از کالاهایی مانند کاغذ توالت و ضد عفونی کننده خالی شده اند. مدارس تعطیل شدند، شرکت ها کارمندان را ترغیب می کنند که از خانه مشغول به کار شوند.
 
 اگر شما متوجه افت مشتری شدید، تنها نیستید. طبق اعلام مرکز تحقیقات NFIB، تقریباً یک چهارم از صاحبان مشاغل کوچک می گویند شیوع
کروناویروس سبب فروش کمتر (42٪) ، اختلال در زنجیره تأمین (39٪) و کارمندان بیمار (4٪) شده و اثر منفی بر روی آنها گذاشته است. با این حال، در دنیای دیجیتال، روش های زیادی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان از طریق این همه گیری وجود دارد که می توانید تجارت خود را از طریق آن ادامه دهید.
 
 در اینجا چند استراتژی هوشمند وجود دارد که می توانید مخاطبان خود را درگیر نگه دارند، حتی اگر خود قرنطینه شوند یا از حضور در مکانهای عمومی اجتناب کنند:
 
 به مشتریان اطلاع دهید که برای جلوگیری از شیوع COVID-19 چه کاری انجام می دهید
 برای مشتریان خود ایمیل بفرستید تا به آنها اطمینان دهید که همه کاری برای محافظت از سلامتی آنها هنگام خرید از فروشگاه انجام می دهید. هر پروتکل تمیز کردن، ضد عفونی کننده و بهداشتی را که دنبال می کنید به اشتراک بگذارید. اگر ساعت های کاری خود را تغییر می دهید یا فروشگاه خود را برای تمیز کردن اساسی تعطیل می کنید، باید به مشتریان خود نیز اطلاع دهید.
 
 حضور خود در رسانه های اجتماعی را بیشتر کنید
 مشتریان شما در حال حاضر در رسانه های اجتماعی حضور دارند، اما این روزها، آنها به احتمال زیاد خیلی سریع تر بررسی می کنند تا آخرین خبرهای مربوط به ویروس را دریافت کنند. برنامه شما چیست؟
 
 معاملات آنلاین را گسترش دهید
 اگر تجارت شما از قبل دارای یک تجارت الکترونیکی است، به مشتریان یادآوری کنید که هنوز می توانند کالاهای مورد علاقه خود را در وب سایت شما خریداری کنند. حتی ممکن است برای ترغیب خرید آنلاین در حالی که مشتریان به هر حال در خانه بمانند، به ارائه کوپن یا تخفیف اقدام کنید.
 
 محصولات ضد عفونی کننده را مهیا کنید و مطمئن شوید که مردم می دانند دست های خود را کجا شستشو دهند
 برای آن دسته از مشتریانی که وارد فروشگاه شما می شوند، لازم است که اقدامات بهداشتی خوبی را رعایت کنید و هر کس را که از درهای شما (مشتریان و کارمندان به طور یکسان) عبور می کند، تشویق کنید تا برای پیشگیری از شیوع COVID-19 از قوانین و دستورالعمل های مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از بیماریها پیروی کنند.
 
 اگر فروشگاه شما یک سرویس بهداشتی برای استفاده مشتری دارد، علائم اضافی را برای شستن دست های خود به آنها نشان دهید و دستورالعمل CDC را در دستشویی قرار دهید. اگر اینگونه نباشد، ممکن است بخواهید ضدعفونی کننده دست را در قسمت جلوی فروشگاه برای استفاده مشتری و کارمندان قرار دهید.
 
 روی خدمات خود به مشتریان خود از طریق کانالهای دیجیتال متمرکز شوید
 شما ممکن است قبلاً پشتیبانی تلفنی و ایمیل را به مشتریان خود ارائه دهید، اما اکنون زمان افزایش توانایی های خدمات مشتری و اطمینان از دسترسی مشتریان شما به شما می باشد. رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای شروع هستند، زیرا می توانید گزینه چت کردن از طریق Facebook Messenger ،WhatsApp و سایر سیستم عامل های پیام رسانی فوری را ارائه دهید. همچنین می توانید گزینه های کنفرانس ویدیویی را از طریق Skype یا FaceTime ارائه دهید، بنابراین مشتریان شما می توانند بدون اینکه واقعاً حضوری داشته باشند، آن احساس "چهره به چهره" را دریافت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد