درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42178صفحه نخست » چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 16:54
توصیه یک پزشک درباره نحوه پیگیری اخبار کرونا
معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیر ی و مقابله با بیماری کووید ۱۹گفت: تا حد امکان از شنیدن مداوم اخبار از رسانه‌های مختلف و به ویژه شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی پیرامون بیماری کرونا دوری کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیر ی و مقابله با بیماری کووید ۱۹گفت: تا حد امکان از شنیدن مداوم اخبار از رسانه‌های مختلف و به ویژه شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی پیرامون بیماری کرونا دوری کنید.

به گزارش شارا به نقل از وبدا، دکتر اکبر سلیمانی درخصوص نحوه مراقبت از کودکان در مقابله با ویروس
کرونا، براساس تحقیقات و پیام‌های آموزشی که توسط روانشناسان و روانپزشکان دانشگاهی عضو کارگروه آموزش، پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ تهیه شده است، افزود: از بررسی بیش ازحد رسانه‌های اجتماعی و اخبار خودداری کنید، سعی کنید برخی گروه‌ها و کانال‌ها را که هر خبری را بدون بررسی صحت و سقم آن منتشر می‌کنند از دسترس خارج کنید.
وی ادامه داد: بهتر است در طول روز برای مدتی گوشی همراه خود را خاموش یا از خود دور کنید و در عوض درگیر یک فعالیت جایگزین و لذت بخش شوید، خلاصه آنکه در استفاده از رسانه‌ها و فضاهای مجازی زیاده‌روی نکنید.


معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ با اشاره به اینکه رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های مختلف خبری که صرفاً به دنبال انتشار اخبار هیجانی و احساسی هستند را در گوشی خود از دسترس خارج کنید، یادآور شد: اگر می خواهید از اخبار روز مطلع باشید و به قول معروف به روز باشید، صرفاً از یک منبع خبری معتبر استفاده کنید.


دکتر سلیمانی تاکید کرد: از بررسی و پیگیری بیش ازحد رسانه های اجتماعی و اخبار خودداری کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد