درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42161صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 5 فروردین 1399 - 16:24
برقراری ارتباط در عصر کروناویروس و تأثیر آن بر کار/ تحقیقات جدید چه می گویند؟
تحقیقات جدید نشان می دهد که آمادگی و پاسخگویی شرکت ها در عصر کروناویروس به ذینفعان داخلی و خارجی برای اطمینان از سلامت و امنیت پرسنل، مشتریان و سایر ذینفعان بسیار مهم است. ارتباطات اندیشمند همچنین می تواند تداوم فعالیت در روزها و هفته های آینده را تضمین کرده و تأثیر مالی و اعتباری نزدیک و طولانی مدت ویروس بر روی تجارت شما را به حداقل برساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات جدید نشان می دهد که آمادگی و پاسخگویی شرکت ها در عصر کروناویروس به ذینفعان داخلی و خارجی برای اطمینان از سلامت و امنیت پرسنل، مشتریان و سایر ذینفعان بسیار مهم است. ارتباطات اندیشمند همچنین می تواند تداوم فعالیت در روزها و هفته های آینده را تضمین کرده و تأثیر مالی و اعتباری نزدیک و طولانی مدت ویروس بر روی تجارت شما را به حداقل برساند.

آیا آمریکایی ها نگران کروناویروس هستند؟

حدود سه چهارم (76 درصد) آمریکایی ها می گویند که بسیار یا تا حدودی نگران کروناویروس بر سلامت آنها یا خانواده خود هستند. تنها 6 درصد می گویند که اصلاً نگرانی ندارند.


اکثر آنها می گویند که از نحوه پاسخگویی شرکت ها به شیوع بیماری رضایت دارند.
تقریباً سه چهارم آمریکایی ها (74 درصد) می گویند که از پاسخ شرکتهای بزرگ در مورد شیوع بیماری راضی هستند.


یک سوم (33 درصد) آمریکایی های شاغل حتی اگر احساس بیماری کنند هنوز به سر کار می روند.
با وجود هشدارهای دولت و متخصصان بهداشت، بسیاری از کارمندان می گویند که آنها همچنان به سر کار خواهند رفت. چندین دلیل بالقوه وجود دارد، از جمله اینکه بسیاری از آمریکایی ها پس انداز کمی دارند و یا فکر می کنند در صورت متوقف شدن از کار، شغل خود را از دست می دهند.

بسیاری از آمریکایی ها می گویند اگر کارمند بیمار باشد، درک آنها از یک شرکت تغییر نخواهد کرد، اما انتظار دارند شرکتها در ارتباطات، شفاف باشند.
چهل و شش درصد از آمریکایی ها می گویند اگر یکی از کارمندان کروناویروس داشته باشد، درک آنها از یک شرکت تغییر نمی کند. با این حال، 72 درصد از آمریکایی ها درک منفی تری نسبت به یک شرکت خواهند داشت اگر به آنها گفته نشود که یک کارمند دارای ویروس است.


برخی از شرکت ها بیشتر از سایرین با کارمندان ارتباط برقرار می کنند، اما اکثر آمریکایی های شاغل از سطح ارتباطاتی که در حال حاضر از کارفرمای خود دریافت می کنند راضی هستند.
در میان آمریکایی هایی که شاغل هستند، بیش از نیمی (55 درصد) می گویند که رهبران شرکت آنها حداقل در هفته یا روزانه با آنها (کارمندان) ارتباط برقرار کرده اند. هفتاد و هفت درصد از آمریکایی های شاغل می گویند که شرکت آنها در حال انجام کار خوبی است که در مورد
کروناویروس به کارمندان اطلاع رسانی می کند. چهل درصد آمریکایی های شاغل می گویند که از ارتباطاتی که از شرکت شان درباره کروناویروس دریافت کرده اند بسیار راضی هستند.


با این وجود، هنوز آمریکایی های شاغل وجود دارند که از ارتباطات شرکت خود راضی نیستند.
نه درصد از کارمندان می گویند که رهبران شرکت شان به هیچ وجه در خصوص سیاست شرکت در مورد کروناویروس ارتباط برقرار نکرده اند، و 12 درصد می گویند که فقط در هفته گذشته یک ارتباط برقرار کرده اند. تقریباً یک چهارم (23 درصد) مخالفند که شرکت آنها در حال انجام کار خوب است و با کارمندان درباره کروناویروس صحبت می کنند و تقریباً همین درصد (22 درصد) می گویند که از ارتباطی که از شرکت خود دریافت کرده اند ناراضی هستند.

 

آمریکایی ها اطلاعات خود را از افراد دیگر، منابع وب و دولت دریافت می کنند. رسانه های اجتماعی نیز بویژه برای جوان های آمریکایی جزء منابع برتر هستند.
تقریباً نیمی از آمریکایی ها می گویند که در حال حاضر از طریق خانواده یا دوستان (51 درصد) در مورد
کروناویروس اطلاعات کسب می کنند. جستجوی وب (50 درصد)، محتوای منتشر شده توسط منابع دولتی (49 درصد) و رسانه های اجتماعی (40 درصد) نیز منابع برتر اطلاعات هستند. آمریکایی های جوان به احتمال زیاد می گویند از رسانه های اجتماعی برای آگاهی از کروناویروس نسبت به سایر نسل ها استفاده می کنند (52٪ از افراد 18-29 ساله، 34٪ از افراد 30-44 ساله ، 35٪ از 45-60 سال - و 18 درصد از افراد بالای 60 سال).

این نظرسنجی G&S Snap در 14 تا 15 مارس 2020، با 1009 نفر آمریکایی بزرگسال، در سنین 18+ سال انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد